Kompanije su potpisale ugovor s ciljem smanjenja otpada od ambalaže i emisije ugljik-dioksida kroz povratnu staklenu ambalažu, potrošačke programe koji potiču prikupljanje ambalaže i razvoj kanala za reciklažu.
Naime, trgovac je u Francuskoj pokrenuo niz nefinansijskih sporazuma sa svojim dobavljačima kako bi unaprijedio održivost, potpisivanjem prvog zajednički razvijenog Poslovnog plana povezanog s održivošću (SLBP) sa kompanijom The Coca-Cola Company, i kako bi se smanjio otpad od ambalaže i emisija ugljik-dioksida, izvještava Industry Intelligence.
Kako kompanija objašnjava, ovi sporazumi dopunjuju postojeće komercijalne ugovore i podržavaju njene napore u oblasti održivosti, i to u ovom slučaju, u početku s punionicama Coca-Cola Europacific Partners (CCEP), Coca-Cola HBC i Coca-Cola FEMSA, u Francuskoj, Rumuniji i Brazilu, ali će kasnije biti prošireni na druge evropske i latinoameričke zemlje.
Ovom inicijativom, francuski lanac nastoji uključiti svoje dobavljače u svoju strategiju „prijelaza na održivu ishranu za sve“, zasnovanu na principu održivosti, na osnovu zajedničkih ciljeva i mjerenju indikatorima koji utiču na faktore kao što su smanjenje emisije ugljik-dioksida kroz efikasniji transport, povećanje dostupnosti povratne staklene ambalaže i potrošački programi za poticanje prikupljanja ambalaže i razvoj kanala za reciklažu.
Konkretno, prvi sporazum potpisan sa CCEP u Francuskoj uključuje zajedničku ambiciju da se ponude proizvodi u povratnoj ambalaži u više od 4.000 prodavnica i da se do 2030. godine ponovo iskoristi 1,5 miliona boca.
Carrefour ima za cilj da ovaj model sporazuma proširi na sve svoje komercijalne odnose, s ciljem da do 2030. potpiše 200 takvih ugovora, što podrazumijeva i uključivanje ovih nefinansijskih zahtjeva u kriterije za izbor dobavljača i proizvoda vlastitih robnih marki.
Kompanija traži od dobavljača da se obavežu na najmanje tri zajednički definirana cilja, u zavisnosti od kategorije proizvoda, kao što su dekarbonizacija transporta, eliminacija plastike, razvoj biljnih prehrambenih proizvoda i primjena održivih poljoprivrednih praksi.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Coca-Cola HBC