Francuska: Auchan usmjerava poslovanje na manje formate trgovina

Trgovački lanac Auchan planira velike strateške promjene, sa fokusom na preseljenje njihove prodaje u manje prodavnice u gradskim centrima.

Ovo će značiti da će trgovački lanac ubuduće manji akcenat stavljati na hipermarkete i smanjiti njihov broj.

Kompanija ima za cilj da reorganizuju hipermarkete, posebno restoranski dio, gdje u kuhinjama pripremaju obroke za dostavu ili preuzimanje. Zbog viška prostora u svojim hipermarketima, trgovac iznajmljuje prostor „sestrinskim“ lancima koji ne prodaje hranu, poput Boulanger ili Kiabi.

Pored toga, trgovac planira da udvostruči prodaju hrane do 2022. godine, ali i poveća broj mjesta za preuzimanje hrane “to go”. Naime, trgovački lanac će otvoriti čak 300 takvih trgovina u gradovima širom Francuske, a četiri takva mjesta već su otvorena u Lilu.

Slične strateške promjene namjeravaju da sprovedu i u drugim zemljama u kojima posluju. Kako prenose svjetski mediji, u planu je otvaranje čak 400 manjih prodavnica u Rumuniji.

Hipermarketi postaju manje uspješni, rekao je Jean-Denis Deveine, direktor francuskog poslovanja, o trendu za koji su se odlučili prije pandemije.