Ferrero je objavio da je potpisao definitivni ugovor o kupovini Fulfil Nutrition, irskog proizvođača vitamina i proteinskih pločica.
Očekuje se da će transakcija, podložna uobičajenim uslovima zatvaranja i regulatornim odobrenjima, biti zatvorena u narednim mjesecima, navodi Ferrero u saopštenju. Vrijednost transakcije nije otkrivena, ali mediji navode da je posao vrijedan oko 150 miliona eura.
Sa sjedištem u Dablinu, Fulfil vodi direktnu prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu, kao i distribuciju na druga europska i azijsko-pacifička tržišta.
Jaka autentičnost brenda
U izjavi, Ferrero je rekao da planira održavati i dalje graditi autentičnost snažne marke Fulfil, istovremeno podržavajući kompaniju i njene distributere u inovacijama i širenju na nova tržišta i mogućnosti u segmentima kategorije.
Kao dio transakcije, vlasnik Nutelle, koji je nedavno pokrenuo veliki povlačenje proizvoda svoje marke Kinder čokolade, planira preuzeti portfolij Fulfila, zadržavajući pritom već postojeće rukovodstvo, strukturu distribucije i zaposlene.
“Ovaj potez će omogućiti Ferreru da se proširi u ovom relevantnom segmentu tržišta koji je bolji za vas, zadovoljavajući rastuće potrebe i trendove potrošača”, dodala je kompanija.
Konditorski gigant Hershey preuzeo je manjinski udio u Fulfilu 2019. godine, što je zauzvrat dovelo do ulaska kompanije na američko tržište.
Kompanija je pokrenuta 2016. godine i ostvarila je prodaju od oko 12 miliona eura u prvoj godini poslovanja, udvostručavajući iznos u godinama nakon toga.
Fulfilovi kreatori, Niall McGrath i Tom Gannon, razvili su proizvod kako bi svojim potrošačima ponudili 100% preporučene dnevne doze od devet vitamina za odrasle. U to vrijeme, McGrath je objasnio da je Fulfil “najbolja zgodna i ukusna poslastica, bez ikakve preostale krivice od čokoladice”.
Ferrero je prijavio povećanje prometa od 3,4% u finansijskoj 2021. godini.