dm Najpoželjniji poslodavac i u 2021. godini

Najpoželjniji poslodavac u Bosni i Hercegovini za 2021. godinu je dm drogerie markt, rezultati su ovogodišnjeg istraživanja mišljenja bh. javnosti kojeg provodi portal MojPosao.ba., a u kojem je sudjelovalo 11. 000 ispitanika iz cijele zemlje. 

Među 500 kompanija nominiranih za najpoželjnije poslodavce, dm je pobjednik u čak tri kategorije: u ukupnom poretku, gdje već nekoliko godina zaredom ova kompanija ponosno osvaja titulu ”Najpoželjniji poslodavac u Bosni i Hercegovini”, u sektoru maloprodaje, ali i u posebnoj kategoriji, Najinkluzivniji poslodavac, uvedenoj ove godine. 

Dobar odnos poslodavca prema zaposlenicima, pozitivno radno okruženje, sigurnost zadržavanja posla, visina plata te visok kvalitet proizvoda i usluga faktori su koje su glasači prepoznali da dm posjeduje i njeguje, te je na osnovu njih vodećoj drogerijskoj kompaniji u BiH titula ”Najpoželjnijeg poslodavca” uručena već osmi put. 

”Izuzetno smo sretni i ponosni što radimo u poslovnoj zajednici koja potiče kreativnost i odgovornost, a ujedno izuzetno brine o svojim zaposlenicima i podržava njihov profesionalni i osobni razvoj. Posebno je zadovoljstvo što naš pozitivan poslovni ambijent prepoznaje šira javnost, zahvaljući kojoj smo do sada više puta osvojili ovu prestižnu nagradu Najpoželjnijeg poslodavca, koja nam je uvijek i stimulans da dobrim poslovnim praksama opravdamo status  i u narednim godinama. Također, raduje nas što smo ove godine prepoznati i kao  Najinkluzivniji poslodavac, koji pruža jednake mogućnosti za zapošljavanje i razvoj prihvaćajući individualnost svakog pojedinca, izjavila je Emina Musić iz Razvoja ljudskih resursa kompanije dm. 

Podsjetila je kako je zbog pandemije i ova godina dm-u, kao i drugim poslovnim subjektima, donijela brojne izazove, no da je briga o zaposlenicima, i u 15. jubilarnoj godini poslovanja dm-a u BiH, uvijek bila na prvom mjestu. 

„Zaštititi i unaprijediti fizičko i mentalno zdravlje zaposlenika, ulagati u njihovu edukaciju i stručno usavršavanje, te novčano stimulisati, samo su neke od praksi kojima njegujemo naš dobar odnos prema zaposlenicima“, dodala je.

Kako otkrivaju organizatori Izbora, najveći broj osoba koje su glasale za dm ne radi trenutno u toj kompaniji (60%), a o uslovima rada u dm-u su saznali od zaposlenika kompanije, što potvrđuje da su zaposlenici najbolji ambasadori jedne kompanije i koliko je brend poslodavca bitno graditi kako prema javnosti, tako i interno. 

Podsjećamo, cilj istraživanja, koje je provedeno 15. godinu zaredom, bio je otkriti percepciju građana o kompanijama kao poslodavcima, odnosno za koju kompaniju bi građani željeli raditi, a sve s ciljem da se kompanije dodatno motivišu da ulažu u brend poslodavca i u upravljanje ljudskim potencijalima.