Diageo, najveći svjetski proizvođač alkoholnih pića, saopćio je da je ostvario 2,1 milijarde funti (oko 2,3 milijarde eura) operativne dobiti u finansijskoj godini koja se završila u junu, što je 47 posto manje u odnosu na godinu ranije.
Kako su objasnili u kompaniji, pad je prouzrokovan globalnom pandemijom covida-19.
Grupaciju je teško pogodilo zatvaranje barova i restorana koji donose najveći prihod. Zabilježeno je smanjenje prodaje piva Guinness, a potrošnja viskija Johnnie Walker također je naglo opala. Ukupni promet smanjen je za 9 procenata, na 11,8 milijardi funti, iako je tržište Sjeverne Amerike pokazalo rast.
Generalna direktorka Kathy Mikells ističe da ohrabrujući rezultati u Sjevernoj Americi su uglavnom zabilježeni zbog toga što su američki potrošači kupovali više alkohola, posebno tekile, zbog zatvaranja ugostiteljskih objekata.
Tokom pandemije kompanija je zabilježila još jedan zanimljiv trend – Evropljani sve više vole rum! Prodaja ruma u Diageu porasla je za 3%, zahvaljujući odličnoj prodaji brenda Captain Morgan.