Coca-Cola će danas, 15. augusta lansirati svoj četvrti i posljednji proizvod Coca-Cola Creations ove godine, Coca-Cola Dreamworld, u SAD i Kanadi, navodi se u saopštenju objavljenom na Coca-ColaCompany.com.
Gigant je predstavio platformu Coca-Cola Creations u februaru, a Coca-Cola Starlight nudi obožavaocima da probaju svemir. Uslijedila je Coca-Cola Byte inspirisana igrama i metaverzom i saradnja sa muzičkim umetnikom Marshmelloom na ukusu ograničenog izdanja, navode iz kompanije.
Coca-Cola Dreamworld koristi strast generacije Z prema beskonačnom potencijalu uma istražujući ukus sna. Poput Coca-Cola kreacija koje su se pojavile prije toga, Dreamworld se igra sa neočekivanim i bez sumnje će izazvati otkrića i debatu među potrošačima…što pozdravljamo, rekla je Alessandra Cascino, kreativna i programska direktorica za kupce kompanije Coca-Cola North America.
Coca-Cola Dreamworld i Coca-Cola Zero Sugar Dreamworld bicti će dostupni u SAD u flašama od 20 oz. (0,6 litara) i pakovanju od više limenki od kojih će svaka biti od 7,5 oz. (0,22 litra), dok će u Kanadi biti dostupni u bocama od 500 ml i višestrukim pakovanjima od 300 ml.
“Starlight je osvijetlio ideju eskapizma i beskonačnih mogućnosti svemira van ovog svijeta. Dreamworld okreće ovaj scenario pozivajući fanove da pogledaju unutra beskonačne mogućnosti uma”, rekao je Chase Abraham, viši menadžer za kreativnu strategiju u Coca-Cola North America.