Izveštaj je objavio časopis Checkout u saradnji sa kompanijom NielsenIQ. Ovaj izveštaj zasnovan je na prodajnoj vrednosti brendova u sektoru prehrambenih proizvoda u Irskoj, što ga čini najtačnijim barometrom najprodavanijih brendova na tržištu.
Prilikom sastavljanja izveštaja, NielsenIQ mjeri rezultate prodaje više od 5.000 brendova iz više od 200 klasa proizvoda.
“Tokom protekle godine, FMCG industrija u Irskoj suočila se sa još većim izazovima, pri čemu su inflacija i cijene glavni problem. Tokom pandemije se promijenio način na koji potrošači kupuju i tek sada vidimo vraćanje na stare potrošačke navike i rezultate iz prethodnih godina prije pandemije”, rekla je Karen Mooney, liderka irskog komercijalnog tržišta za NielsenIQ.
Gigant bezalkoholnih pića nije jedini brend koji se zadržao svojih u prvih deset na godišnjoj rang listi najprodavanijih brendova u Irskoj.
Naime, među ovim brendovima našli su se i Tayto na drugom mjestu, Avonmore na petom mjestu, Brennans na šestom i Jacob’s na desetom mjestu.
Sa druge strane, sa svojih prošlogodišnjih mjesta pali su Cadbury Dairy Milk i 7up, dok se Red Bull popeo na osmo mjesto.
“Ovogodišnji izveštaj Checkout Top 100 Brands iz 2022. godine, proizveden u partnerstvu sa NielsenIQ-om, pokazuje koliko su veliki brendovi važni za potrošače u Irskoj i ohrabrujuće je vidjeti pozitivne rezultate mnogih lokalnih brendova”, rekla je Maev Martin, urednica časopisa Checkout.