Carlsberg planira podići cijene piva kako bi nadoknadio rastuće cijene sirovina, što bi moglo pogoditi prodaju piva ove godine, objavila je danska pivara u petak.
Carsberg upozorava da bi veće cijene piva mogle utjecati na prodaju: Treća po veličini svjetska pivara u petak je izvijestila o prodaji u četvrtom tromjesečju boljoj od predviđenoj, ali očekuje da će organski rast operativne dobiti ove godine biti ispod prošlogodišnjeg nivoa.
„Značajno veći ulazni troškovi i kontinuirani uticaj COVID-19 predstavljaće izazove 2022. godine“, rekao je Cees’t Hart, izvršni direktor.
Troškovi po hektolitru porasli su za 10-12% prošle godine, podstaknuti višim cijenama robe i transporta, rekao je Hart, dodajući da kompanija ima za cilj da nadoknadi povećane troškove podizanjem cijena, iako bi to moglo imati “negativan utjecaj na potrošnju piva ”.
Carlsberg očekuje da će organski operativni profit porasti za 0-7% u 2022. godini, u poređenju sa 12,5% prošle godine.
“Ove godine razmatramo drugačiju situaciju i stoga imamo relativno širok raspon naših finansijskih smjernica”, rekao je izvršni direktor.
Kompanija je u četvrtak napomenula da će tražiti rast izvan svog osnovnog tržišta piva u narednih pet godina, kako bi se fokusirala na kategorije kao što su jabukovača, seltzer i pivo bez alkohola, kao i na vrhunske brendove kao što su 1664 Blanc i Grimbergen, što, napominje, stvara veće profitne marže.
Prodaja u četvrtom kvartalu dostigla je 15,2 milijarde danskih kruna (2,34 milijarde dolara), u odnosu na 14,7 milijardi kruna koliko su procijenili analitičari u anketi kompanije.
Carlsberg je napomenuo da će predložiti dividendu od 24 krune po dionici, ili ukupno 3,4 milijarde kruna, što je povećanje od 9% na godišnjem nivou.
Kompanija je također pokrenula program otkupa dionica u vrijednosti od jedne milijarde kruna, koji traje do 22. aprila.
Više o ovoj temi čitajte ovdje.