Carrefour slavi 30 godina od ulaska na tržište organskih proizvoda

Francuski trgovac na malo Carrefour ovog mjeseca slavi 30. godišnjicu svog ulaska na tržište organskih proizvoda, nakon što je počeo da prodaje organske proizvode 1992. godine.

Od tada je Carrefour uložio velike napore da uključi organske proizvode kao dio svoje strategije.

Kao dio proslave, Carrefour promoviše visokokvalitetnu kampanju osmišljenu da istakne vrline organske poljoprivrede, koja traje do 16. maja.

Ostali događaji koji obilježavaju ovu priliku uključuju dostupnost brojnih organskih proizvoda u prodavnicama i na mreži, degustacije i posebne događaje, kao i posjete javnosti.

Tokom godina, Carrefour se etablirao kao lider u organskom segmentu. Smatramo da je naša dužnost da kupcima pružimo zdrave, svakodnevne proizvode – za sve budžete. Carrefour Bio brend je dokaz naše odlučnosti da omogućimo svima da mogu da priušte visokokvalitetnu organsku hranu. Ponosan sam što slavim 30 godina organske hrane u Carrefour-u. To je svjedočanstvo posvećenosti Grupe da pomogne u ostvarivanju tranzicije hrane za sve, rekao je Benoît Soury, direktor za organsko tržište i pogodnosti Carrefour grupe.

Carrefour-ov prvi organski proizvod je bio rezultat grupe zaposlenih u maloprodaji koji su odlučili da lansiraju sopstvenu 100% francusku organsku veknu.

Danas se hljeb i dalje mijesi na licu mesta u većini hipermarketa Carrefour-a, a zatim peče u pećima. Trgovci u Francuskoj svake godine prodaju više od četiri miliona organskih okruglih vekni.

Nakon pekarskog odjeljenja, 1997. godine su uvedeni organski proizvodi i u segment voća i povrća, koji su uključivali proizvode francuskih proizvođača luka i mrkve.

Što se tiče neprehrambenih proizvoda, među ostalima su se pojavili odjevni proizvodi – preko brenda TEX Bio – i kozmetika, u vidu brendova Nectar of Bio i Carrefour Soft Green.

Carrefour je bio prvi francuski trgovac supermarketa/hipermarketa koji je podržao francuski sektor organske poljoprivrede i sada podržava više od 3.400 proizvođača u industriji, istakla je kompanija.

Trgovac nudi dobavljačima ugovore zasnovane na višestranim i višegodišnjim partnerstvima, uz obavezu kupovine minimalnih količina.