Business is a Fight Club: Na Dane komunikacija stiže vizionar koji ruši status quo

Foto: Dani komunikacija

U svijetu u kojem su promjene jedina konstanta, nepredvidivi vizionar Dietmar Dahmen na Dane komunikacija donosi energične uvide, hrabre strategije i nekonvencionalne metode za uspjeh u budućnosti.

Dani komunikacija, festival koji okuplja najbolje komunikacijske, kreativne i digitalne stručnjake, i ove godine od 15. do 18. svibnja u Rovinju donosi niz inspirativnih predavanja, rasprava i inovacija koje oblikuju industriju. Promjene dolaze brže nego ikada, a sposobnost prilagodbe i kreativnog razmišljanja postaje ključ uspjeha. Upravo zato na ovogodišnje izdanje festivala dolazi jedan od najuzbudljivijih govornika u industriji – Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.

Dahmen nije samo marketinški guru – on je prava rock-zvijezda svijeta brendiranja i kreativne strategije. S impresivnim iskustvom na pozicijama kreativnog direktora u agencijama DDB, Ogilvy i BBDO, Dahmen je danas osnivač i direktor konzultantske kompanije Dietmar Dahmen Brainkicks GmbH te traženi govornik i savjetnik za inovacije. Njegovi nastupi su više od predavanja – to su pravi performansi koji kombiniraju energiju, humor i hrabrost za prihvaćanje promjena. S nepredvidivim rekvizitima koje donosi na pozornicu kako bi dokazao poentu svojih riječi, Dietmar pomiče granice klasičnog govorništva i doslovno razbija zone komfora publike.

Na Danima komunikacija, Dahmen će održati predavanje “Business is a Fight Club”, u kojem će na jedinstven način prikazati kako brendovi mogu prilagoditi haotičnom svijetu modernog marketinga. Uz nezaustavljivu energiju, govorit će o uspjehu orijentiranom na klijente, dinamičnim promjenama u industriji i ključnim koracima za stvaranje timova koji ne samo da preživljavaju budućnost već je i osvajaju. No, budući da Dani komunikacija nikada ne ostaju samo na riječima, ovaj otkačeni vizionar će, u skladu s tim, svojim nastupom potvrditi sve o čemu govori – na način koji zasigurno nećete zaboraviti.

Dahmen će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannes Lionsa, Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Troll-u i bivšem menadžeru društvenih mreža Ryanair-a; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova i maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volvoa, adidasa i IKEA-e; Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2.000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; kao i Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinji i jednoj od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju.

Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na linku.