Billa predstavila novi koncept prodavnice u Austriji

Austrijski lanac supermarketa Billa pokrenuo je novi koncept prodavnice koji se fokusira samo na proizvode na biljnoj bazi. Taj potez dolazi kad popularnost biljne hrane i dalje raste u Austriji, zapaža trgovac.

Nedavno istraživanje koje je naručila Billa, podružnica grupe REWE, otkrilo je da je 46% Austrijanaca posljednjih godina svjesno smanjilo unos životinjskih proizvoda, uključujući meso. Pored toga, 28% ispitanika u dobi od 18 do 29 godina više ne jede meso.

Novi koncept nosi naziv Billa Pflanzilla i prvi je u potpunosti biljni asortiman u Austriji, navodi kompanija.

“Sa ovim novim konceptom uspjeli smo u realizaciji jednog jedinstvenog projekta. Veoma se radujemo prvim kupcima i uvjereni smo da ispunjavamo važnu potrebu potrošača za ovim proizvodima i istovremeno dajemo doprinos svjesnijoj i održivijoj potrošnji. Zajedno možemo iskoristiti ogroman potencijal hrane na bazi biljaka, nudeći ne samo ono što je najbolje za naše kupce, već i za okolinu”, rekao je izvršni direktor REWE International AG, Marcel Haraszti.

Nova prodavnica prostire se na površini od preko 200 kvadratnih metara, s prostorom za više od 2.500 čisto biljnih proizvoda.

Asortiman uključuje biljno meso, kobasice i mliječne proizvode, smrznutu robu, grickalice, pekarske i konditorske proizvode, kao i osnovne proizvode poput žitarica, orašastih plodova, voća i povrća.