Heineken će iskoristiti UEFA Europa League za promociju svog vodećeg bezalkoholnog piva, Heineken 0,0%, u nastavku turnira od 5. augusta.
Iz kompanije poručuju da je ovo najveći pojedinačni sponzorski angažman koji uključuje brend bezalkoholnog piva i trajat će od nastavka takmičenja 2019/2020. do 2024. godine.
Prava uključuju reklamiranje na LED ekranima, digitalno plasiranje sadržaja, prikazivanje utakmica i dijeljenje ulaznica, koje će sadržati moto kampanje „Now you can“.
Heineken sponzoriše Ligu šampiona od 1994. godine, a u Europa League uključio se 2015. godine, u cilju promocije brenda Amstel. Kako kažu u kompaniji, Amstel će se sada fokusirati na manje, lokalne platforme na svojim najbrže rastućim tržištima.
Direktor globalnog sponzorstva Heinekena, Hans Erik Tuijt kaže: „Heineken 0,0% je doživio nevjerovatno snažan rast u posljednjih nekoliko godina, tako da smo sa zadovoljstvom objavili svoje prvo veliko sponzorstvo u vrijeme kada je fudbal dostupan za gledanje skoro svakog dana u sedmici. Smatramo da je ključno motivisati odgovornu konzumaciju i potrošačima dati izbor. ”
Izvor: Marketing Week