Trgovac je rekao da kupci sve više preferiraju biljne alternative za meso, pri čemu je prodaja zamjene za meso porasla za 60% između 2017. i 2020. U saopštenju se napominje da se ovaj rast nastavlja i danas, a da Lidl Belgija želi da iskoristi ove promjene u ukusu kupaca.
Istraživanje koje je sproveo iVOX na zahtev neprofitnog udruženja EVA nedavno je pokazalo da potrošnja mesa Belgijanaca nastavlja da opada.
Svaki treći belgijski potrošač naveo je da barem jednom sedmično jede vegetarijansku hranu, dok bi četiri od deset mesojeda željelo da jede manje mesa u budućnosti.
Da bi iskoristio ove trendove, Lidl Belgija je proširio svoj asortiman zamjena za meso na biljnoj bazi, sa dodatnih 73 dostupna vegetarijanska i veganska SKU. Očekuje se da će se ovaj broj uskoro povećati za još 10%.
“U Lidlu smo izuzetno svjesni uticaja životinjskih proizvoda na našu životnu sredinu. Da bismo zaštitili našu planetu, moramo da prilagodimo ishranu i više koristimo proteine biljnog porijekla. U tom kontekstu, posvećeni smo da udvostručimo prodaju našeg vegetarijanskog i veganskog asortimana između 2020. i 2025. godine, zahvaljujući povećanom broju proizvoda i više promocija”, rekla je Isabelle Colbrandt, glasnogovornica Lidla.
Otkako je Lidl ušao na belgijsko tržište prije 25 godina, ovaj maloprodajni lanac je nastojao da unaprijedi svoju ponudu u prodavnicama za vegane i vegetarijance. Cilj diskontera je da udvostruči prodaju svog vegetarijanskog i veganskog asortimana do 2025. godine.