Nakon lansiranja sladoleda Pan di Stelle, Baiocchi i Ringo, Unileverova Algida i italijanska grupa za hranu Barilla proširile su svoju ponudu sa dva nova SKU-a.
Novi dodaci dio su sporazuma o strateškom partnerstvu, najavljenog prošle godine, za prodaju sladoleda i grickalica u Italiji.
Novi SKU-ovi uključuju sladolednu verziju Gocciolea, jednog od Barillinih najprodavanijih kolačića za pecivo, koji je prošle godine prodat u 40 miliona pakovanja. Nudi se kao sendvič punjen kremastim sladoledom od vanile u obliku kapi.
Kao i drugi sladoledni proizvodi iz partnerstva, sendvič Gocciole će se proizvoditi u Algidinoj fabrici Caivano, blizu Napulja, koja proizvodi sladoled za italijansko, evropsko, američko i australijsko tržište.
Fabrika ima 17 linija i proizvodni kapacitet od preko pet miliona sladoleda dnevno, uključujući više od 300 različitih proizvoda, od korneta do šoljica, kao i sendviča, kadica i štapića.
Drugi proizvod je prepoznatljivi Togo kolačić preliven čokoladom, u obliku štapića od 54g, punjen kremastim sladoledom i prahom za kolače, preliven mliječnom čokoladom.
Togo će biti jedini sladoled koji će se proizvoditi u Reggio Emiliji.
Napravljeni od svježeg italijanskog mlijeka, novi sladoledi su također ekološki prihvatljivi, jer sadrže kakao iz WCF (Svejtske fondacije za kakao) i proizvode se koristeći 100% obnovljivu energiju.