Sreću čine male stvari, pa tako i Bananica već punih 85 godina osvaja srca svih generacija.
Tradicija koja stoji iza Bananice je obilježena njenim prepoznatljivim ukusom i kvalitetom koji su pridobili generacije i generacije koju su uz Bananicu odrastale i čija ljubav prema brendu nikada nije prestala. Ali Bananica je morala da vodi računa i o novim generacijama, onim koje dolaze, koji će sutra također biti njeni vjerni potrošači, a čiji ukus i navike konzumacije se donekle razlikuju u odnosu na tradicionalni pristup. Zbog toga je morala da se okrene inovacijama.
Led je probijen 2021. godine sa Ledenom Bananicom, kao prvom velikom inovacijom na brendu, koja je jasno pokazala da brend iako ima dugu tradiciju iza sebe, može da bude inovativan i relevantan mlađim generacijama. Izuzetni rezultati koje je Ledena Bananica postigla obezbijedili su joj mjesto u stalnom asortimanu, a u isto vrijeme su bili i jasan signal da je pravi momenat da se nastavi sa inovacijama.
Krajem 2022. godine svjetlost dana su ugledale Kremaste Bananice. Dva ukusa čoko-narandža i čoko-malina, sa kremastim punjenjem i izraženom punoćom ukusa, približili su Bananicu i onim potrošačima koji tragaju za intenzivnijim ukusima. Lansiranje je ispraćeno i modernom kampanjom pod sloganom „Da se istopiš od sreće“, koja je na Tik Tok-u generisala preko 4 miliona pregleda potpuno organski.
Bananica je mnogo toga napravila do sada, a velike stvari su tek pred njom. Za koji god ukus da odlučite, jedno je sigurno – Bananica je uvijek tu kada želiš sreću da dijeliš!