Amazon Australija je saopćio vijest o lansiranju Amazon Businessa, nove B2B prodavnice čiji je cilj da olakša kupovinu australskim kompanijama svih veličina.
Amazon Business nudi izbor, pogodnost i vrijednost koju korisnici već poznaju sa Amazon.com.au, uz niz novih funkcionalnosti i jedinstvenih pogodnosti prilagođenih poslovnim korisnicima, navodi se u saopćenju kompanije.
Ove pogodnosti uključuju posebne cijene za poslovne korisnike i popuste na količinu za određeni asortiman, poslovne naloge za jednog ili više korisnika, posvećenu korisničku podršku, kao i Business Prime, koji kombinuje benefite isporuke koje članovi Prime usluge već koriste s ekskluzivnim poslovnim funkcionalnostima poput dijeljenih naloga i politika kupovine – sve s ciljem pojednostavljenja nabavke, smanjenja troškova i povećanja produktivnosti.
Dodatno, tokovi odobravanja omogućavaju kompanijama da kreiraju prilagođene procese odobravanja kupovine, gdje određeni odobravatelj mora pregledati i odobriti narudžbu prije nego što bude izvršena – čime se osigurava usklađenost s politikama kupovine i budžetom kompanije. Funkcionalnost Guided Buying omogućava kompanijama da usmjere zaposlenike ka preferiranim proizvodima i dobavljačima, dok istovremeno ograničavaju pristup drugima.
Izdvaja se i program Climate Pledge Friendly, koji olakšava preduzećima da identifikuju i kupuju održivije proizvode, tako što ističe artikle koji zadovoljavaju certifikate trećih strana za održivost.
Amazon Australija izrazio je zadovoljstvo što može podržati australska preduzeća i organizacije svih veličina u pojednostavljivanju ključnog aspekta njihovog poslovanja, kako bi se mogli fokusirati na ono što im je najvažnije: bolje usluživanje svojih klijenata i rast svojih organizacija, poručila je Lena Zak, direktorica Amazon Business-a Australija.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Marques Thomas/Unsplash