Kako kažu, ovogodišnjom kampanjom “Punim srcem za novih 100”, kompanija obilježava “veliki jubilej na poseban način i najavljuje brojna iznenađenja, sa željom da ispuni očekivanja svojih vjernih potrošača”.
Pod rediteljskom palicom Miše Terzića, muzikom Vasila Hadžimanova i poznatom glumicom Anđelom Jovanović kao zaštitnim licem kampanje, ispričana je jedinstvena priču u formi mjuzikla, da je, u stvari, pravi recept “za sreću da sve što radiš – radiš iskreno i punim srcem.” Iz kompanije poručuju su uz Najljepše želje odrasle brojne generacije, a spot na svojevrstan način priziva uspomene i budi najnježnije emocije, dok sa druge strane najavljuje uzbudljivih novih 100 godina, tokom kojih će Štark predstaviti jedinstvene i neočekivane inovacije.
“Najljepše želje su se kroz godine mijenjale, rasle, ali cilj kompanije je uvijek bio isti, da punim srcem, bez kompromisa kreira čokoladu jedinstvenog ukusa, vrhunskog kvaliteta i beskrajne ljubavi. Ljubav prema čokoladi i želja da se potrošačima pruži užitak koji je u potpunosti autentičan, oduvijek su predstavljali temelj svih stvaranja i utkani su u svaku kockicu Najljepših želja. Ljubitelji ovog brenda uvek su bili i ostali jedina inspiracija, a ovogodišnjom kampanjom “Punim srcem za novih 100″, kompanija obilježava veliki jubilej na poseban način i najavljuje brojna iznenađenja, sa željom da ispuni očekivanja svojih vjernih potrošača”, poručuju iz Atlantic Štarka.