Atlantic Štark ove godine proslavlja veliki jubilej kampanjom “Punim srcem za novih 100”

Prije tačno 100 godina poznata domaća fabrika čokolade započela je proizvodnju čokoladnih proizvoda...

Kako kažu, ovogodišnjom kampanjom “Punim srcem za novih 100”, kompanija obilježava “veliki jubilej na poseban način i najavljuje brojna iznenađenja, sa željom da ispuni očekivanja svojih vjernih potrošača”.

Pod rediteljskom palicom Miše Terzića, muzikom Vasila Hadžimanova i poznatom glumicom Anđelom Jovanović kao zaštitnim licem kampanje, ispričana je jedinstvena priču u formi mjuzikla, da je, u stvari, pravi recept “za sreću da sve što radiš – radiš iskreno i punim srcem.” Iz kompanije poručuju su uz Najljepše želje odrasle brojne generacije, a spot na svojevrstan način priziva uspomene i budi najnježnije emocije, dok sa druge strane najavljuje uzbudljivih novih 100 godina, tokom kojih će Štark predstaviti jedinstvene i neočekivane inovacije.

“Najljepše želje su se kroz godine mijenjale, rasle, ali cilj kompanije je uvijek bio isti, da punim srcem, bez kompromisa kreira čokoladu jedinstvenog ukusa, vrhunskog kvaliteta i beskrajne ljubavi. Ljubav prema čokoladi i želja da se potrošačima pruži užitak koji je u potpunosti autentičan, oduvijek su predstavljali temelj svih stvaranja i utkani su u svaku kockicu Najljepših želja. Ljubitelji ovog brenda uvek su bili i ostali jedina inspiracija, a ovogodišnjom kampanjom “Punim srcem za novih 100″, kompanija obilježava veliki jubilej na poseban način i najavljuje brojna iznenađenja, sa željom da ispuni očekivanja svojih vjernih potrošača”, poručuju iz Atlantic Štarka.