U području novih brendova u prehrambenoj industriji s inovativnim pristupom plijeni aktivnostima Atlantic grupa čija je nova paleta proizvoda na bazi zobi Boom Box pred marketinškim lansiranjem.
Posljednjih sedam dana već su na policama 22 proizvoda u 4 kategorije – Zobene kaše, Granole, napici na bazi zobi te zobeni keksi. Voditeljica projekta Boom Box Lucija Gluščević, voditeljica razvoja kategorije u odjelu Novog rasta, ističe da brend lansiraju na tržištima Hrvatske i Slovenije u prvoj godini poslovanja, s ambicijom širenja na druga tržišta na kojima Atlantic posluje kroz svoje kompanije.
Prema Gluščević, Boom Box je platforma malih obroka na bazi zobi, uključuje sve prilike u kojima jedemo takav obrok. Doručak je uobičajen, no kaže, vide sve češću konzumaciju zobenih kaša i granole popodne, u pauzama pa čak i u večernjim satima.
Asortimanom u praktičnim inačicama od 60 grama kaše i granole, kao i keksima od 50 grama, adresiraju prilike u kojima potrošači imaju manje vremena za pripremu obroka i kad su skloni posegnuti za snackom punim šećera ili soli. Za to je Boom Box, kaže, idealno rješenje.
Razvojni put Boom Boxa krenuo je u odjelu Novog rasta, Atlanticovu hubu za nove brendove i inicijative pod vodstvom Marka Kufrina, a pod sponzorstvom članice Uprave Lade Tedeschi Fiorio.
Metodološki su pristupili definisanju novih kategorija za koje postoji potreba kod potrošača, te su uvidom u kategorije u koje su s Boom Boxom i ušli, prepoznali barijere potrošača i direktno ih adresirali, kroz asortiman i osobnost brenda.
“Odabrali smo kreirati platformu na bazi zobi, te je plan širiti asortiman u postojećim i u novim kategorijama koje odgovaraju platformi: na bazi zobi, uvijek 100% na bazi bilja i bez dodanog šećera. Kreirali smo identitet koji je u stanju poboljšati raspoloženje”, kaže Gluščević dodajući da Boom Box poziva da napustimo ideju da zdrava hrana ne može biti fina i da je dosadna.
Pod egidom “Mi znamo da Boom Box kao zdravija opcija onog što je poznato ima moć uliti dodatnu dozu dobrog osjećaja”, predočene su poruke o zobi koja se prepoznaje kao najbolja žitarica zbog svojih nutritivnih svojstava i raznolike primjene.
Boom Box će donijeti znatno manje kompromisa u one kategorije kod kojih osoba koja nije u posebnom režimu prehrane, tzv. mainstream potrošač, ima puno barijera za konzumaciju. U kategoriji žitarica za doručak to znači da se radi o previsokim udjelima dodanog rafiniranog šećera, dok Boom Box tu barijeru uklanja koristeći prirodne šećere u namirnicama od kojih se sastoji (zob, voće), poliole i prebiotike.
Kod biljnih napitaka, pak, velika je barijera nedovoljno zadovoljavajući okus i vodenasta tekstura pa i njih Boom Box uklanja lansirajući organske proizvode kremastije teksture, čak se mogu zagrijavati i kreirati pjenicu, te su ugodnog okusa zahvaljujući kombinacijama orašastih plodova i zobi.
”Kod keksa je barijera još više – od razine dodanog šećera do nepraktičnosti pakovanja , to Boom Box zobenim keksima isto uklanja”, pojašnjava voditeljica projekta.
Kod brenda koji je inovativan u pristupu, kaže, naglasak je na malom koraku prema zdravoj prehrani svaki dan. Boom Box je kreacija tima Novog rasta uz podršku tima nutricionista u razvoju formulacija proizvoda, te uz podršku ostalih centralnih korporativnih funkcija Atlantic grupe, poput Centralne nabave, Odjela pravnih poslova, Centralnog marketinga i drugih.Razvojem Boom Boxa bavili su se od novembra 2019., a u maju 2020. dobili su zeleno svjetlo za implementaciju od Uprave Atlantic grupe.
“Ulaganja u Boom Box su velika, no potencijal je i veći. Posvećeni smo izgradnji dugoročnog i stabilnog brenda s modernom propozicijom i vjerujemo da će to potrošači prepoznati”, poručuje Lucija Gluščević.