Prvi FMCG brend koji ulazi u digitalni svijet sa sopstvenom kolekcijom jedinstvenih digitalnih tokena poznatijih kao NFT je jedan od najvećih proizvođača mesnih, ribljih i namaza od povrća – Argeta.
Postavljanjem svog brenda u novi tehnološki prostor Web3.0 Argeta postaje jedan od nekoliko svjetskih brendova koji svoje poslovanje sa tradicijom uspješno prilagođavaju najsavremenijim tehnološkim inovacijama, isitiču iz kompanije.
Argetinu NFT kolekciju, koja je lansirana danas čini 21 jedinstveni digitalni token inspirisan brendom i novim vremenima koja donose još neistraženi prostor budućnosti.
Argeta je spremna za nova vremena i želi pratiti svoje obožavaoce bez obzira na to gdje žive svoj život – u digitalnom ili fizičkom svijetu, komentarisao je izdavanje NFT kolekcije Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju.
NFT kolekcija će biti objavljena na društvenim mrežama Argete, a svako ko ih koristi će kreativnim komentarom ispod slike koji bude izglasan za najubjedljiviji moći da postane vlasnik ovih jedinstvenih digitalnih tokena. Tako će svi budući vlasnici različitih Argetinih NFT-ova dobiti komadić identiteta brenda, a u budućnosti vlasnike čeka još poneko iznenađenje, poručuju iz kompanije.
O NFT-ovima:
NFT su nezamenljive jedinice podataka sačuvanih u lancu blokova koji korisnicima mogu da omoguće vlasništvo nad digitalnom imovinom putem blockchain mreže. Korisnici mogu da čuvaju u NFT-ovima digitalnu imovinu kao što su muzika, artefakti, crteži i različiti umjetnički oblici.
Više o ovoj temi čitajte ovdje.