Oko 75% potrošača kaže da je skeniralo QR kod na proizvodu za hranu ili piće, a polovina to radi redovno, pokazala je nova studija kompanije za istraživanje tržišta Appinio u ime spiritsEUROPE.
Prema studiji koja je sprovedena u pet evropskih zemalja – Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španiji i Češkoj, skoro 95% ispitanika koji skeniraju QR kodove na proizvodima vjeruju da im je ponuđen koristan mehanizam “za dobijanje relevantnih informacija o proizvodu”.
Prema podacima studije, kao najveće prednosti digitalnih etiketa navode se praktičnost, pouzdanost i čitljivost informacija.
Štaviše, velika većina (87% ispitanika) smatra da su informacije o proizvodu u digitalnom obliku “istinite i tačne”.
“Potrošači širom Evrope vide dodatnu vrijednost u pristupu informacijama o proizvodima putem digitalnih etiketa, a upravo hiljade njih rade to svakog dana”, prokomentarisao je Ulrich Adam, generalni direktor spiritsEUROPE.
Prošle godine, spiritsEUROPE je zajedno sa vinskim sektorom pokrenuo U-Label, inicijativu za elektronsko etiketiranje koja je omogućila potrošačima da pristupe informacijama o vinu i žestokim alkoholnim pićima putem QR koda.