Tokom ovog perioda, neto online prodaja kompanije porasla je za 7%, na 121,2 milijarde dolara u drugom kvartalu 2022. godine, ali je također zabilježen i neto gubitak od 2 milijarde dolara u odnosu na isti period prošle godine.
Operativni novčani priliv kompanije smanjio se za 40% na 35,6 milijardi dolara u 12 mjeseci koji su prethodili 30. junu, u poređenju sa 59,3 milijarde dolara u istom vremenskom periodu prošle godine.
Pored toga, operativni prihod je smanjen na 3,3 milijarde dolara, u poređenju sa 7,7 milijardi dolara u drugom kvartalu 2021.
“Uprkos stalnim inflatornim pritiscima na gorivo, energiju i troškove prevoza, napredujemo u povećanju upravljanja troškovima koji su nam predstavljali problem u posljednjem kvartalu, posebno u poboljšanju performansi naše mreže za isporuku. Također smo uočili rast prihoda dok nastavljamo da činimo Amazon Prime još boljim za korisnike ulaganjem u povećanje brzine isporuke i dodavanjem jedinstvenih pogodnosti kao što su besplatna dostava na platformi Grubhub i ekskluzivni pristup NFL utakmicama i Amazon serijama”, rekao je Andy Jassy, izvršni direktor Amazona.
U oblasti prehrambenih proizvoda, trgovac je otvorio 12 Amazon Fresh prodavnica širom SAD-a i Velike Britanije.
Amazon je također otkrio da je njegova nedavna prodaja u okviru promocije Prime Day najveća do sada, sa više od 100.000 artikala kupljenih u minuti između 12. jula i 13. juna.