Američki multinacionalni konglomerat Alphabet izvijestio je o dvoznamenkastom rastu prihoda u trećem tromjesečju zahvaljujući kontinuirano dobrim rezultatima u Googleovom poslovanju s oglašavanjem.
Prihodi su porasli 14 posto, na 46,17 milijardi dolara, a četiri petine iznosa generirao je Google poslovanjem s oglasima, pokazuje izvještaj objavljeno u četvrtak.
Ovaj pretraživač je najveći internetski oglašivač a u razdoblju od jula do septembra povećala je prihode od oglašavanja 9,7 posto, na 37,1 milijardu dolara.
“Ukupni prihodi od 46,2 milijarde dolara u trećem tromjesečju odražavaju široko bazirani rast, predvođen pojačanom potrošnjom oglašivača na Searchu i YouTubeu, i kontinuirano snažno poslovanje Google Clouda i Playa”, objasnila je finansijska direktorica Ruth Porat.
Neto dobit poskočila je 58 posto, na 11,2 milijarde dolara, odnosno 16,40 dolara po dionici.
Ukupni troškovi porasli su 12 posto, na 35 milijardi dolara. Kapitalni izdaci smanjeni su pak za petinu, na 5,4 milijarde dolara.
Wall Street je očekivao Alphabetov oporavak jer je kompanija u srpnju izvijestila o oporavku potrošnje na oglašavanje, nakon pada u ožujku povezanog s mjerama suzbijanja pandemije koronavirusa.
Dominacija Googleovih usluga postala im je u međuvremenu teret. Američko ministarstvo pravosuđa tužilo ih je prošle sedmice zbog navodne zloupotrebe dominantne pozicije na tržištu usluga pretraživanja i suzbijanja konkurencije, a na meti su i regulatora u drugim zemljama prenosi Hina.
Njihove bi istrage mogle rezultirati nalogom Googleu da proda dio poslovanja s oglasima, iako finansijski analitičari sumnjaju da će se to dogoditi, napominje Reuters.