Aldi i Carrefour sa većom ponudom “refill” proizvoda

U želji da svoje poslovanje učine što održivijim i smanje utjecaj na životnu sredinu, trgovački lanci širom svijeta sve više nastoje da kupcima obezbjede jeftinije i ekološki prihvatljivije proizvode, koje je moguće dopuniti željenim sadržajem u prodavnicama.

U Velikoj Britaniji diskonter Aldi nudi još više “refill” tzv. stanica za dopunu proizvoda. Tako kupci na tim uređajima mogu da u staroj ambalaži dopune sredstva za kozmetiku, sredstva za čišćenje kuhinje i kupatila pod nazivom “Six new Power Force”, a omogućeno je čak miješanje sredstvava za čišćenje sa vodom kako bi dodatno uštedjeli i napravili sredstva za čišćenje po sopstvenoj “recepturi”.

Umjesto da svaki put kupe novo pakovanje, potrošči mogu da dođu u prodavnicu sa već upotrebljenom ambalažom i jednostavno je dopune. Iz Aldija su saopćili da je na ovaj način moguće smanjiti plastični otpad za čak 550 tona godišnje.

Sličan primjer poslovanja koncipirao je i Carrefour u Poljskoj, gdje kupci u prodavnici Carrefour BIO u Varšavi, mogu da dopune kozmetičke preparate na tzv. “refill” stanicama.

Nema sumnje da će sve popularniji “refill” aparati biti sve prisutniji u trgovinama širom svijeta i da je na ovaj način moguće dodatno smanjiti negativan utjecaj na životnu sredinu.

foto: pixabay