ABC sir započeo izvoz na Bliski istok

ABC svježi krem sir je jedan od najsnažnijih domaćih brendova koji svoj uspjeh gradi i na međunarodnom tržištu

Već više od četrdeset godina ABC sir je prisutan u svim zemljama Adria regije i jedan je od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji ima i uspješnu izvoznu priču, kako na europskim tržištima, tako i u Americi i Australiji. Prošle sedmice je krenuo izvoz ABC sira i na Bliski istok, tačnije u Irak, tržište velikog potencijala s više od 40 miliona stanovnika.

Zbog svoje široke zastupljenosti na različitim inozemnim tržištima ABC sir je trenutno najvažniji izvozni proizvod Belja, kompanije koja ove godine obilježava 325 godišnjicu poslovanja. Specifičan po svojoj jednostavnosti, ABC sir nastaje od samo tri sastojka – mlijeka, vrhnja i malo morske soli. Ne sadrži nikakve konzervanse i aditive zbog čega ga vole potrošači svih generacija na različitim tržištima.

„ABC svježi krem sir jedan je od neprepoznatljivijih brandova u Hrvatskoj i regiji, a iskorak koji radimo svake godine na inozemnim tržištima zalog je za budućnost i pokazatelj kvalitete jer je konkurencija u mliječnom segmentu izuzetno jaka. Prodaja ABC sira na domaćem i inozemnom tržištu je u rastu svake godine i ukoliko ovako nastavimo, a imamo sve predispozicije, morat ćemo povećati proizvodne kapacitete da bi mogli zadovoljiti potražnju“, izjavio je Tomislav Radišić, direktor prodaje i marketinga Belja plus.

„Iako nas je pandemija nakratko zaustavila u izvozu ABC sira u Irak, u zadnjih nekoliko mjeseci smo intenzivirali pregovore s partnerima i dogovorili povratak ABC sira na to tržište. Posebno smo zadovoljni jer smo od prošle sedmice  krenuli s velikim isporukama koje će se nastaviti i u narednom periodu. Trenutno smo prisutni na dvadeset tržišta na tri kontinenta, a naši planovi uključuju dalje širenje. U ovom trenutku pripremamo i dogovaramo nova tržišta za izvoz ABC sira na području Azije“, izjavio je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja plus.

Fokus na domaću proizvodnju i snažne brendove osnova su dugogodišnje tradicije poslovanja Belja. Sa 70 proizvodnih lokacija u Baranji i središnjoj Hrvatskoj, na kojima radi 1.600 zaposlenih, Belje je jedna od najznačajnijih domaćih kompanija za proizvodnju hrane, poznata po svojoj kompleksnosti i sljedivosti proizvodnje Od polja do stola.