Nestlé prodaje brendove flaširane vode u SAD-u za 4,3 milijarde eura

Švajcarski koncern Nestlé, prema pisanjima stranih medija, prodaje brendove flaširane vode u Sjevernoj Americi, koji uključuju i najpoznatiji proizvod, vodu Pure Life.

Prema izvorima bliskim švajcarskoj grupi, kompanija postepeno napušta kategoriju flaširane vode, jer im donosi manji profit od očekivanog. Nestlé planira da proda marke Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills i Arrowhead, a vrijednost transakcije bi iznosila oko 5 milijardi USD (4,27 milijardi EUR).

Mark Schneider, generalni direktor Nestlé-a, koji je od dolaska 2017. godine prodao oko 50 brendova, želi da pod kontrolom grupacije budu samo premium brendovi poput Perrier i San Pellegrino.

Prodaja nekih brendova vode najavljena je već u junu, kada je Schneider nagovijestio da će poslovanje te kategorije biti temeljno pregledano i da namjeravaju da se usredsrede samo na one brendove koji posluju pozitivno, poput vode Acqua Panna.

Zainteresovani za kupovinu ovih brendova su fond Apollo, holandska kompanija za flaširanje bezalkoholnih pića Refresco i proizvođači Primo Water i Niagara Bottling.