SAD: PepsiCo predstavlja novi korporativni identitet poslije skoro 25 godina

Kompanija je, nakon gotovo 25 godina, predstavila novi korporativni identitet sa sloganom „Hrana. Piće. Osmijeh“ (Food. Drinks. Smiles).

Naš novi izgled više je od samog logotipa – to je simbol transformacije koji oslikava energiju, optimizam i ambiciju kompanije PepsiCo u 2025. godini i dalje. Od naše posvećenosti potrošačima i inovacijama koje oživljavaju kroz naše brendove, do fokusa na pojednostavljenje i modernizaciju, kao i nastojanja da postanemo održiviji i otporniji kroz pep+, krećemo se s namjerom i ciljem, gradeći modernu, progresivnu kompaniju.

Ovo je ujedno i značajna prilika da istaknemo širinu i raznolikost našeg portfelja, imajući u vidu da samo 21% potrošača može navesti neki PepsiCo brend osim Pepsija. Naš novi identitet hrabro odražava ono što jesmo 2025. godine: kompanija sa širokim dosegom, koja teži pozitivnom utjecaju širom svijeta i posjeduje jedinstvenu porodicu omiljenih brendova hrane i pića – izjavio je Ramon Laguarta, predsjednik i izvršni direktor kompanije PepsiCo.

U središtu novog logotipa kompanije nalazi se slovo „P“, kao simbol dugogodišnje tradicije kompanije, okruženo elementima koji predstavljaju vrijednosti koje usmjeravaju budućnost kompanije: fokus na potrošača, održivost i vrhunski ukus, navodi se u saopćenju kompanije.

Također, nova paleta boja je, kako ističu iz kompanije, inspirirana stvarnim svijetom, a novi, prilagođeni font izražava pristupačnost koja odražava „hrabri, potrošački duh“ PepsiCo brendova, dok se u središtu brenda nalazi slogan „Hrana. Piće. Osmijeh“.

– Naš osvježeni korporativni brend prelijepo izražava i ono što jesmo danas i našu aspiraciju za budućnost, odražavajući naš široki portfelj voljenih brendova hrane i pića. Stavljanjem osmijeha u središte našeg vizualnog identiteta pokazujemo našu opsesiju potrošačima – a upravo ta opsesija pokreće naš rast – izjavila je Jane Wakely, glavna direktorica za potrošače i marketing u PepsiCo-u.

Novi brend će „zaživjeti“ na različite načine, počevši od redizajna web-stranice kompanije i globalnih društvenih kanala. Postepeno će se uvoditi na svim tržištima, kanalima i dodirnim tačkama – od ambalaže hrane i pića do radnih prostora i signalizacije.

Priredila: InStore redakcija
Foto: PepsiCo