Kompanija je, nakon gotovo 25 godina, predstavila novi korporativni identitet sa sloganom „Hrana. Piće. Osmijeh“ (Food. Drinks. Smiles).
Naš novi izgled više je od samog logotipa – to je simbol transformacije koji oslikava energiju, optimizam i ambiciju kompanije PepsiCo u 2025. godini i dalje. Od naše posvećenosti potrošačima i inovacijama koje oživljavaju kroz naše brendove, do fokusa na pojednostavljenje i modernizaciju, kao i nastojanja da postanemo održiviji i otporniji kroz pep+, krećemo se s namjerom i ciljem, gradeći modernu, progresivnu kompaniju.
Ovo je ujedno i značajna prilika da istaknemo širinu i raznolikost našeg portfelja, imajući u vidu da samo 21% potrošača može navesti neki PepsiCo brend osim Pepsija. Naš novi identitet hrabro odražava ono što jesmo 2025. godine: kompanija sa širokim dosegom, koja teži pozitivnom utjecaju širom svijeta i posjeduje jedinstvenu porodicu omiljenih brendova hrane i pića – izjavio je Ramon Laguarta, predsjednik i izvršni direktor kompanije PepsiCo.
U središtu novog logotipa kompanije nalazi se slovo „P“, kao simbol dugogodišnje tradicije kompanije, okruženo elementima koji predstavljaju vrijednosti koje usmjeravaju budućnost kompanije: fokus na potrošača, održivost i vrhunski ukus, navodi se u saopćenju kompanije.
Također, nova paleta boja je, kako ističu iz kompanije, inspirirana stvarnim svijetom, a novi, prilagođeni font izražava pristupačnost koja odražava „hrabri, potrošački duh“ PepsiCo brendova, dok se u središtu brenda nalazi slogan „Hrana. Piće. Osmijeh“.
– Naš osvježeni korporativni brend prelijepo izražava i ono što jesmo danas i našu aspiraciju za budućnost, odražavajući naš široki portfelj voljenih brendova hrane i pića. Stavljanjem osmijeha u središte našeg vizualnog identiteta pokazujemo našu opsesiju potrošačima – a upravo ta opsesija pokreće naš rast – izjavila je Jane Wakely, glavna direktorica za potrošače i marketing u PepsiCo-u.
Novi brend će „zaživjeti“ na različite načine, počevši od redizajna web-stranice kompanije i globalnih društvenih kanala. Postepeno će se uvoditi na svim tržištima, kanalima i dodirnim tačkama – od ambalaže hrane i pića do radnih prostora i signalizacije.
Priredila: InStore redakcija
Foto: PepsiCo













