Proizvođači televizora žele da zauzmu veći udio na tržištu streaming oglasa

Vizio, Samsung i drugi jačaju segmente poslovanja u vezi sa TV oglašavanjem kako streaming nastavlja da raste

Vizio, Samsung i drugi jačaju segmente poslovanja u vezi sa TV oglašavanjem kako streaming nastavlja da raste

Krajem prošle godine Vizio Inc. je osnovao novu poslovnu jedinicu koja je započela prodaju nekih reklama koje se pojavljuju dok ljudi strimuju filmove, TV emisije i digitalne video zapise na svojim ekranima.

Kompanija, jedan od najvećih proizvođača televizora u Sjevernoj Americi, želi da dobije dio sve veće količine reklamnih dolara za strimovanje video zapisa, a pritom će stvoriti novi, stalni izvor prihoda koji se ne oslanja u potpunosti na prodaja televizora.

Ove godine, oglašavanje će činiti većinu prihoda od platforme Vizio, koji će biti udvostručen iz godine u godinu, piše WSJ. Poslovanje kompanije na platformi također uključuje Vizio-ov prihod od pretplate koji generiše platforma, kao i prihod od Inscape-a, segmenta koji se bavi analizom i upravljanjem TV podacima.

Prelazak na striming videa stvorio je nove mogućnosti za TV proizvođače kao što su Vizio i Samsung Electronics Co. Rast zarade od oglašavanja još uvek zaostaje u odnosu na rast vremena koje gledaoci provode na streaming uslugama, ali trend rasta je primjetan. Upotrebu streaming platformi dodatno je ubrzala pandemija koronavirusa.

Prema mišljenju stručnjaka, proizvođači još uvijek moraju da pređu dugačak put da bi uhvatili korak sa etabliranim igračima za streaming oglase – konkretno, proizvođačima uređaja za striming Roku Inc. i Amazon.com Inc. (Apple Inc., još jedan veliki streaming TV plejer, ne prodaje svoje oglase na Apple TV-u.)

Prema mišljenju stručnjaka, TV proizvođači će morati da dokažu da su posvećeni poslovnom području koje im u prošlosti nije bilo poznato.

Izvor: Wall Street Journal
Foto: Pixabay