Više od 30 tradicionalno hrvatskih jela i pića našli su se ovih dana na policama Lidlovih trgovina u 14 evropskih zemalja, objavili su u četvrtak iz tog trgovačkog lanca.
Lidlovi kupci iz Belgije, Bugarske, Danske, Finske, Mađarske, Poljske, Rumunije, Slovenije, Nemačke, Austrije, Holandije, Švajcarske, Češke i Slovačke, imaju priliku da isprobaju neke od poznatih hrvatskih specijaliteta, objedinjenih pod brendom Croamore.
Iz Lidla ističu kako ovim potezom žele da podrže hrvatske dobavljače omogućivši im prodaju na evropskom tržištu.
Na policama spomenutih Lidlovih trgovina našli su se neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su dalmatinski pršut, pečenica, šunka i panceta, baranjski kulen, kobasice i sirevi iz raznih hrvatskih regija, premium testenina, srdele i skuše, Kraševa domaćica, Franck kafa, Podravkina Lino Lada, Ožujsko pivo, vina Plavac i Graševina, papaline, namaz od bakalara, kiflice od oraha, džem od smokve i ostali delikatesi.
Iz Lidla podsećaju da je brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda Croamore, namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske, predstavljen 2016. godine, kada su Lidlovi predstavnici iz stranih zemalja imali priliku da degustiraju i odaberu više od 90 proizvoda Croamore.
Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširio širom Hrvatske otvorivši 102 trgovine i 2 logističko-distributivna centra, a zapošljava više od 2.300 radnika.