IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
01.04.2019.

Prvi brendirani Coca-Cola energetski napitak

Coca-Cola unapređuje ponudu svojih brendova , s ovomjesečnim lansiranjem svog prvog Coca-Cola brendiranog energetskog pića u Europi.

Piće sadrži 80 mg kofeina u 250 ml limenke, otprilike jednako onome u dvostrukom espresu, i značajno više od 24 mg kofeina u limenki standardne Coca-Cole.

, izjavio je Javier Meza, globalni direktor marketinga, Coca-Cola Company.

Zadržali smo kvalitet i ponosni smo što ga možemo ponuditi pod brendom Coca-Cola, pozivajući ljude da isprobaju novi i drugačiji energetski napitak koji je osmišljen kako bi nadopunio energiju i zauzet život.

Piće, koje je namijenjeno prvenstveno mladim osobama u dobi od 18 do 35 godina, bit će dostupno u limenkama od 250 ml s opcijom bez šećera.

Piće ne sadrži taurin - aminokiselinu koja se često dodaje energetskim napicima. Coca-Cola Energy sadrži sastojke prirodnih izvora i ukusan i osvježavajući okus Coca-Cole"

Coca-Cola Energy debitirat će u Španjolskoj i Mađarskoj, s planovima za proširenje na nova tržišta u budućnosti.

Planiramo uvesti Coca-Cola Energy u dodatne zemlje do 2019. i 2020. godine", rekao je Meza. Potvrdit ćemo planove i vremenske okvire ako se donese odluka o lansiranju ove nove marke na određeno tržište.

Energetski napitak dio je planova Coca-Cole o diversifikaciji svojih starih brandova i proširenju ukupnog portfelja napitaka. Gigant bezalkoholnih pića proširio je svoj portfelj u posljednjih nekoliko godina i uključio organske čajeve, sokove, poboljšane vode, kafu spremnu za piće, kao i nove varijante Coca-Cole.

-