IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
07.10.2019.

P&G Fabric Care najavljuje značajan porast udjela prerađene plastike u svojoj ambalaži od 2020. godine

Potpredsjednik P&G Fabric Care za Evropu Folker Kun najavio je na EuroPack Samitu 2019 značajno povećanje udjela plastike prerađene nakon upotrebe (post-consumer resin plastic – PCR) u ambalaži P&G proizvoda počevši od 2020. godine.

Kun je, između ostalog, izjavio da brend Ariel planira da poveća udio PCR do 50% u svojim bocama za tečni deterdžent širom Evrope, koje će biti dostupne potrošačima od marta 2020. godine. Ovo je jedna od ključnih okosnica u dostizanju Ciljeva brenda do 2030. godine u pogledu kontinuniranog poboljšanja kvaliteta čišćenja, i uštede od 50% resursa i sirovina, dok Lenor namjerava da svoje providne PET boce napravi sa do 100% udjela PCR plastike, a bit će dostupne početkom sljedeće godine, navode iz kompanije.

Početkom ove godine, P&G se obavezao na značajno smanjenje korišćenja plastike u pakovanjima za sve svoje brendove za njegu tkanina putem inovacija poput prelaska sa plastičnih posuda na kese, a sada se također obavezuje na korištenje bolje plastike kada god je to moguće. Povećanjem udjela PCR plastike u proizvodnji Ariela i Lenora, počevši od 2020. godine, P&G će uštedeti količinu neprerađene plastike od koje bi se moglo proizvesti dovoljna boca za deterdžente da, poređane jedna do druge, obuhvate cijelu Zemaljsku kuglu.

Ovo je najnovija u nizu obaveza koje je P&G Fabric Care za Evropu preuzeo u skladu sa sloganom „Manja i bolja plastika“. Uvjereni smo da, preko inovacija, edukacije i saradnje, možemo istinski da postanemo dio globalnog pokreta reciklaže. Povećanjem količine PCR u ambalažama naših vodećih brendova Ariel i Lenor činimo još jedan značajan korak ka ponudi održljivijih izbora za našu planetu, istakao je Folker Kun.

Na konferenciji Održivi brendovi koja je održana u Parizu aprila ove godine, najavljeno je da će Ariel, Lenor i drugi brendovi P&G Fabric Care širom Evrope nastojati da smanje korištenje plastike u svojim ambalažama za 30% do 2025. godine. Osim toga, P&G Fabric Care ima za cilj da, do 2022. godine, proizvede ambalažu za sve svoje brendove koja će moći da se reciklira 100%.

Ova najava predstavlja samo jedan u nizu primjera u kojima vodeći brendovi kompanije P&G uvode inovacije kako bi inspirisali i omogućili odgovornu potrošnju. Akcije kao što je povećanje udjela PCR plastike u Ariel i Lenor ambalažama, od ključnog su značaja za realizaciju ciljeva kojima je kompanija P&G posvećena kada je reč o smanjenju udjela neprerađene plastike u ambalaži za 50% do 2030. godine. Rješavanje problema plastičnog otpada je odgovornost svih nas, a mi smo odlučni u namjeri da budemo predvodnici u procesu kruženja korištenih materijala od upotrebe do recikliranih proizvoda, kako nijedna ambalaža kompanije P&G ne bi završila u okeanima, izjavila je Viržini Elias, Chief Sustainability Officer u kompaniji P&G.

-