IN STORE  in your country  
BiH
Svijet
13.02.2019.

BiH

Pepsi otkrio novu kampanju sa Leom Messijem i Mohamedom Salahom

Gigant bezalkoholnih pića Pepsi premijerno je prikazao svoju globalnu fudbalsku kampanju za 2019. godinu, „Pepsi, For the Love of it.

Gigant bezalkoholnih pića Pepsi premijerno je prikazao svoju globalnu fudbalsku kampanju za 2019. godinu, „Pepsi, For the Love of it.

Proizvođač bezalkoholnih pića poziva potrošače da se zalažu za stvari koje vole. Nova kampanja, for the love of it, budi se kroz fudbal - sport koji je decenijama u srcu Pepsi.

Pepsijeva nova kampanja ima partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona, sa četvorostrukim pobjednikom UEFA Lige šampiona, Leom Messijem, i "egipatskim kraljem" Mohamedom Salahom.

Reklama „Last Can Standing“, u kojoj su glavne zvijezde fudbala koji na udaljenoj benzinskoj stanici otkrivaju da je u frižideru ostala samo jedna limenka Pepsi. Ono što se brzo odvija je serija akcionih trikova i vještih izazova dok idu jedan protiv drugog za ovo prestižno bezalkoholno piće.

„Bilo je jako zabavno snimati ovogodišnju reklamu sa Pepsi - to je koncept sa zabavnim nogometnim vještinama. Nadam se da će ovogodišnja kampanja nastaviti ohrabrivati navijače da prihvate svoju strast i ljubav prema igri “, rekao je Messi.

Presretan sam što partnerstvo sa Pepsi postaje globalno i uzbuđen zbog onoga šta nas čeka", rekao je Salah.

-