IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
11.10.2019.

Ovogodišnji sajam Anuga 2019 u Kelnu oborio sve rekorde po posjećenosti

Prema riječima organizatora, sajam je ove godine posjetilo preko 170.000 posjetilaca iz cijelog svijeta, pa se slobodno može reći da se sajam etablirao kao najznačajniji događaj za prehrambenu industriju na planeti.

Aktuelni trendovi, najnovije inovacije i vizionarski koncepti za hranu budućnosti bile su jedna od glavnih tema ovogodišnjeg sajma Anuga 2019 - Taste the future od 5. do 9. oktobra.

Najveći svjetski sajam hrane i pića pokazao je još jednom da je broj jedan globalni događaj. Sa preko 170.000 posjetilaca (3% više u odnosu na 2017.) iz 201 zemlje i oko 7.500 izlagača (7.705 u 2017.) iz 106 zemalja, postavio je nove rekorde. Udio stranih izlagača bio je gotovo 90%, a udio stranih posjetilaca 75%. Izlagači iz cijelog svijeta predstavili su cjelokupan spektar globalnih proizvoda u deset hala.

Kontinuirani rast broja posjetilaca i izlagača potvrđuje odličnu međunarodnu reputaciju Anuge kao najvažnije poslovne platforme u industriji. Ovaj rekordni rezultat znači da nastavljamo da pišemo priču o uspjehu Anuge na njenom stotom rođendanu. Ne postoji drugi događaj koji okuplja ponudu i potražnju tako učinkovito na tako visokom nivou kvaliteta kao u Kelnu. Može se reći da je Anuga 2019 ispunila funkciju prozora u budućnost više nego ikad. Razgovaralo se o strateškim odlukama za cijelu prehrambenu industriju, predstavljena su i nova rješenja i koncepti za velike izazove globalne prehrambene industrije, izjavio je Gerald Böse, predsjednik i izvršni direktor Koelnmesse GmbH.

Paragvajska ministarka trgovine i industrije Liz Cramer održala je uvodni govor kao zemlja partner. U Paragvaju smo uvjereni da je slobodna i poštena svjetska trgovina izvor daljeg razvoja i da može dovesti do učinkovitijeg korišćenja globalno dostupnih resursa. Naši izlagači iz prehrambene industrije koji su učestvovali u Anugi govore o velikom broju sastanaka s potencijalnim partnerima i očekuju na taj način sve veću potražnju hrane iz Paragvaja. Naučili smo mnogo o očekivanjima današnjih potrošača na sajmu. Uvjerena sam da će, usljed izvrsnog ishoda našeg učešća u ovoj godini, Anuga i dalje biti najvažniji događaj za razvoj paragvajske prehrambene industrije u narednim godinama.

Izlagači su bili posebno impresionirani brojem posjetilaca. Na sajmu u Kelnu učestvovali su mnogobrojni kupci iz trgovine i prehrambenih usluga. Zastupljeni su svi važni igrači - TOP 10 trgovaca hranom na svijetu i TOP 12 iz Njemačke. To su između ostalih Walmart, Costco Veleprodaja, The Kroger Co., Metro AG, Walgreens Boots Alliance, Inc., Edeka, Rewe Group, Penny, Lidl i Kaufland (Schwarz Group). Prisutni su i važni igrači poput Amazona, LSG Group, E.Leclerc, Mercadona, Migros i SPC Grupe. U pogledu broja trgovačkih posjetilaca, poseban rast za Evropu zabilježen je iz Velike Britanije, Holandije, Poljske i Ukrajine. Značajna povećanja iz neevropskih zemalja najvećim dijelom zabilježena su iz Brazila, Japana, SAD-a i Rusije.

Treba istaći da je Anuga mnogo više od običnog sajma. Uz raznovrsne događaje i kongresni program poput Anuga Horizon 2050, zatim kongresni trio NEWTRITION X, Kongres E-Grocery @ Anuga i Innovation Food Conference (iFood) s vrhunskim međunarodnim govornicima ponudili su opsežnu bazu novih informacija o trendovima, tržišnim mogućnostima, novim tehnologijama i digitalizaciji industrije.

Anuga u brojkama:

7.590 kompanija iz 106 zemalja učestvovalo je na Anuga sajmu 2019. na izložbenom prostoru površine 284.000 m². Među njima je bilo 738 izlagača iz Njemačke i 6.852 izlagača iz inostranstva.

Na ovogodišnjoj Anugi bilo je pristuno 37 kompanija iz Srbije, kao i 19 kompanija iz Hrvatske, 16 iz Slovenije, i po 11 iz Makedonije i BiH.

Naš magazin bio je jedini u regionu koji je imao predstavnike na najvećoj smotri prehrambene industrije, a zasigurno će nastaviti da posjećuje sve relevantne događaje za FMCG industriju.

Sljedeća Anuga održava se od 9. do 13. oktobra 2021. godine.

-