IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
20.05.2020.

PL

Nielsen: Rast privatnih robnih marki širom Evrope

Privatne robne marke (PL) nastavljaju da stiču sve veći tržišni udio širom Evrope, a posljednji podaci Nilesena pokazuju da je PL kategorija prošle godine stekla udio na tržištima 14 od 19 zemalja obuhvaćenih istraživanjem.

Tržišni udio brendova u maloprodaji bio je veći od 30% u svim zemljama koje su bile praćene od strane Nielsena. Na najvećim evropskim maloprodajnim tržištima, udio PL-a ostao je iznad 40% u Velikoj Britaniji i Njemačkoj, a sada čini skoro jedan od svaka tri proizvoda koja se prodaju u Francuskoj.

U Italiji se tržišni udio popeo za više od 2 boda, što je njegov najveći porast ikad.

Jedno od najvećih povećanja tržišnog udjela PL-a zabilježeno je u Holandiji, gdje je udio dostigao čak 37%. U Belgiji tržišni udio privatnih robnih marki popeo se na 44%.

Španija i Portugal su također ostala dva veoma snažna tržišta PL-a. Polovina svih proizvoda koji se prodaju u Španiji bili su brendovi PL-a, dok tržišni udio privatne marke u Portugalu čini preko 43%.

U centralnoj i istočnoj Evropi, tržišni udio zadržao se iznad 40% u Austriji i iznad 30% u Poljskoj, Mađarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Najveći rast ostvaren je u Češkoj, a privatne robne marke predstavljale su polovinu proizvoda koji se prodaju u Švajcarskoj.

Prvo mjesto u Skandinaviji drži Norveška, s udjelom PL-a na tržištu koji čini više od 34%. Švedska je porasla na 33%, dok je Finska ostala iznad 30%.
U Sredozemlju tržišni udio PL-a čini iznad 31% i u Turskoj i u Grčkoj. Turska je pokazala veliko povećanje, popevši se iznad 30% prvi put.

foto: Pixabay.com

-