IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
24.05.2019.

BiH

Mondelēz International objavio rezultate svojih ciljeva održive nabavke i savesnog poslovanja u 2018.

Mondelēz International je objavio svoj 2018 Impact Progress Report, u kome se vidiuspeh u odnosu na ciljeve postavljene do 2020.

Mondelēz International je objavio svoj 2018 Impact Progress Report, u kome se vidiuspeh u odnosu na ciljeve postavljene do 2020. Prema izvještaju, ova kompanija, kao jedan od svjetskih lidera na tržištu grickalica, ostvarila je većinu svojih ciljeva vezanih za well-being, kroz 15 posto neto prihoda kontrolom porcija, i to 2 godine prije nego što je inicijalno planirano. Mondelēz International nastavlja sa velikim napretkom u odnosu na svoje ciljeve postavljene vezano za svoj uticaj, koji pokazuju misiju kompanije da bude lider u budućnost grickanja, praveći svoje proizvode na način koji je dobar i za potrošače, ali i za očuvanje planete.

Izvještaj pokazuje uspjeh Mondelēz Internationala u odnosu na ciljeve postavljene do 2020. u oblasti održive poljoprivrede i zaštite životne sredine, ogledano kroz sprečavanje krčenja šuma, istovremeno štiteći prava štiteći prava na zemljište i ljudska prava, naročito u područjima gde je bilo moguće ostvariti najveći učinak. Također, 43 posto kakaa za svoje brendove čokolade dolazi kroz Cocoa Life program održive nabavke kakaa, dok je u 2018. kompanija nastavila da igra značajnu ulogu u stvaranju održivog lanca nabavke palminog ulja kroz intenziviranje sprečavanja krčenja šuma na plantažama.

“Vjerujemo da potrošači ne treba da prave izbor između snekinga i pravilne ishrane ili da brinu o svom uticaju na svijet i zajednice, ukoliko su grickalice njihov izbor,” rekao je Dirk Van de Put, CEO Mondelēz Internationala. “Naša kompanija igra značajnu ulogu u tome da su grickalice napravljene od sastojaka koji su potekli iz održivih lanaca nabavke i svesnim stvaranjem budućnosti u kojoj ljudi i planeta napreduju, i razvijamo naš portfolio u skladu tako da inspirišemo zdrave navike u grickanju. Veoma sam ponosan na naš uspeh u 2018., naročito u well-being grickalicama u kojima smo postigli većinu ciljeva pre predviđenog roka.”

Mondelēz International svoje napore usmjerava na područja gde je moguć najveći uticaj koji moze da dovede do značajne promjene u održivosti nabavke i pažljivog odabira grickalica. Najveća dostignuća kompanije u 2018. su:

· Održivost: stvaranje budućnosti u kojoj će ljudi i planeta napredovati jačanjem lanaca održive nabavke sastojaka, smanjenjem uticaja na životnu sredinu i razvijanjem zero-net ambalaže.

  • Održani su svi planirani RSPO (okrugli stolova na temu održivosti u nabavci palminog ulja); zahtevano je od dobavljača da se spriječi krčenje šuma, pri čemu je prekinuta saradnja sa 12 dobavljača koji nisu bili usklađeni

§ Smanjena je emisija CO2 u proizvodnji za 10 posto.

§ Smanjena je upotreba vode za 22 posto na lokacijama na kojima je ona deficitarna.

  • Smanjen je otpad u proizvodnji za 13 posto.
  • Eliminisano je 59,600 tona abalaže, sa ciljem da se do 2020. eliminiše predviđenih 65,000 tona.
  • Kroz Harmony, naš program održive nabavke pšenice, planira se da se obuhvati 100 posto biskvitnih brandova u EU do 2022.
  • Cocoa Life program je ukljucio 140,000 farmera u 1,400 zajednice do kraja 2018. 43 posto kakaa koji se koristi u našim brendovima čokolade, uključujući Milkaand Cadbury Dairy Milk dolazi iz ovog programa i Milka je postala jedan od naših voljenih brendova, u kojem se nalazi kakao koji potpunosti potiče iz Cocoa Life-a.
  • 15 posto jaja koje nabavljamo na globalnom nivou u 2018. je iz slobodnog uzgoja kokošaka; na planiranih 100 posto ćemo biti U.S. i Kanadi do 2020., a u ostatku svijeta d 2025.*[1]

§ 18 posto smanjenja u Total Recordable Incidents (TRIs) i 11 posto smanjenja Total Incident Rate (TIR) za sve naše zaposlene.

§ Postigli smo da 100 posto eksternih proizvođača i dobavljača bude sertifikovano pri Global Food Safety Initiative Scheme.

· Mindful Snacking:razvijanje novih mogućnosti za grickanje; razvijanje portfolia sa više mogućnosti; uspostavljanje navika u grickanju sa fokusiranjem na uživanje u svakom zalogaju i pokretanje inovativnih partnerstava koji doprinose našem uticaju.

§ Postigli smo naš cilj da 15 posto neto prihoda dolazi kroz kontrolu porcija grickalica, odvojeno upakovanih po 200 kalorija ili manje.

§ Poboljšanje nutritivnog profila naših najprodavanijih brendova, kroz smanjenje nivoa šećera za 1 posto u Milkii Oreu i smanjenje nivoa zasićenih masti za 1 posto i natrijuma za 0.9 posto u ukupnom globalnom potfoliju.

· Dodijeljeno je 95 posto naših investicija od 50 miliona USD u partnerstva sa zajednicama koje se bave zdravim životom, što utiče na živote million i po djece širom 18 zemalja za edukaciju o nutritivnim vrednostima i upućivanje na fizičke aktivnosti i konzumiranje voća i povrća.

Mondelēz International ostaje na globalnom nivou angažovan u područjima u kojima se može napraviti najveći uticaj i naveo je svoje ciljeve do 2025. u održivom lancu snabdijevanja, pružajući mapu puta u godinama koje predstoje. Ciljevi uključuju:

§ Smanjenje našeg uticaja na životnu sredinu, obavezujući se da će sva ambalaža biti reciklirajuća do 2025.

§ Razvijanje Cocoa Life programa tako da će do 2025. svi brandovi čokolade imaju u sebi kakao nabavljen iz programa.

· Minimiziranje otpada od hrane, end to end emisija CO2 i prioritetno korišćenje vode do 2025.

· Rast proizvoda koji imaju kontrolu porcije na 20 posto globalnog neto prihoda do 2025.

§ Informisanje o iznosu porcija čime se podiže svest o prozvodima na svim pakovanjima globalno do 2025.

· Rast u budućnosti grickanja kroz doprinos od 100 miliona USD našeg prihoda do 2022. godine.

· Stvaranje i nastavak ulaganja u osnaživanje i dobrobit zajednica kroz programe i partnerstva međunarodne fondacije Mondelēz International.

Za više informacija posetite:

-