IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
07.11.2019.

Kraft Heinz vidi potencijal u hrani za bebe

Globalna grupa za proizvodnju pakovane hrane Kraft Heinz Co će da zadrži liniju za proizvodnju hrane za bebe Plasmon i planira da iskoristi moć oznake “Made in Italy” da proširi brend u inostranstvo, saopštili su iz kompanije.

Ranije ove godine, proizvođač Heinz kečapa istraživao je mogućnost prodaje marke Plasmon i drugih brendova sa sjedištem u Italiji, dok se suočavao sa otpisima za neke od svojih marki i istragom računovodstvenih politika.

Ova revizija je dovela do promjena u strategiji za poslovanje hranom za bebe poslovnice Kraft Heinz Italy, koja ostvaruje prihode od 210 miliona dolara. Ovo poslovanje obuhvata brend Plasmon ali i manje brendove kao što su Nipiol, Cuore di Natura i Dieterba. Revizija je pokazala da Plasmon i celo poslovanje hranom za bebe imaju ogroman potencijal za razvoj, izjavio je Felipe Della Negra, generalni direktor Kraft Heinz-a za Italiju.

Procenjuje se da svjetsko tržište hrane za bebe vrijedi 63 milijarde dolara u ovoj godini i očekuje se njegov godišnji rast po stopi od 5% između ove i 2023. godine, prema podacima kompanije za istraživanje tržišta Statista.

Plasmon, brend star 117 godina, u svojoj liniji obuhvata prvo mlijeko, homogenizovanu hranu za bebe, kaše i voćne kompote. Najpoznatiji je po svom keksu za bebe, napravljenom sa mlijekom u prahu, vitaminima i mineralima.

-