IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
04.03.2020.

Kafu za ponijeti ćemo sve češće kupovati u marketima

Kupcima je osim brenda, najvažnija jednostavnost usluge, pokazuje novo istraživanje o tržištu kafa za ponijeti u Velikoj Britaniji koje su sproveli Nestle Professional and Nescafe Azera na 1500 ispitanika

Devet od deset kupaca kupuje kafu za poneti i skoro polovina bira dobro poznat brend.

Upotreba tehnologije postala je svakodnevica, pa više od petine ispitanika (22%) ne želi da stoji u redovima za plaćanje. Optimalno vrijeme koje potrošač pristaje da provede čekajući narudžbu je između dvije i tri minute. Svaki drugi ispitanik (51 %) radije bira kafu iz supermarketa ako to znači da ne mora čekati u redu.

Komentarišući nalaze izvještaja, direktorica sektora u Nestlé Professional Kate Alexander kaže da potrošači danas žele brzu i jednostavnu uslugu.

Posebno su za novi trend zaslužni milenijalci i pripadnici generacije Z koji žele uslugu koja je dostupna na dugme, bilo kada, bilo gdje. Prodavnice koje nude kafu za ponijeti ispunjavaju ove potrebe jer omogućavaju lak pristup robi, što je veoma važno za brz način života, ističe Alexander.

Istraživači su ustanovili da je potrošačima veoma važan faktor etike i osjećaja da čine nešto dobro, pa je ovo idealno vrijeme za brendove koji obraćaju pažnju na održivost. Dvije trećine ispitanika (62 %) bi radije kupilo kafu ako mogu da koriste svoju šolju. Četiri od deset ispitanika (39 %) kažu da pokušavaju da budu odgovorni kada kupuju kafu za ponijeti, ali ponekad im okolnosti to ne dozvoljavaju. Trećina (37 %) pretpostavlja da su veći brendovi odgovorniji. Većina (57 %) bi koristila šolju za višestruko korištenje ako bi mogli da dobiju popust na kasnije kupovine.

-