IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
27.07.2020.

Marketing

IPA: Pandemija utjecala na značajan pad marketinških budžeta

Asocijacija britanskih oglašivača, IPA, objavila je kvartalni izvještaj koji otkriva razmjere utjecaja pandemije na smanjenje marketinških budžeta.

Umanjenja u budžetima usmjerenim na oglašavanje najviša su 20-godišnjoj historiji IPA istraživanja i pokazuju da je 50,7% kompanija smanjilo potrošnju u drugom kvartalu. To je lošiji rezultat čak i od posljednje recesije, kada je neto pad dostigao 41,7%, u K4 2008, navodi se u izvještaju.

Smanjeni budžeti za marketing zabilježeni su širom svijeta, od televizije i direktnog marketinga do podrške događajima. U slučaju da ne bude drugog talasa pandemije, IPA smatra da bi se postepeni povratak na aktivnosti prije pandemije mogao očekivati iduće godine, ali smatraju da se nivo ulaganja u marketing neće vratiti na staro bar do 2024. godine.

Usljed pada prihoda i stalnog nedostatka povjerenja potrošača, kompanije traže načine da smanje troškove. Povlačenje troškova za oglase jedan je jednostavan način da to učinite, komentarišu u IPA. Ali trgovci i dalje treba da podsjećaju svoje generalne direktore i izvršne direktore na važnost zadržavanja nekakvog prisustva čak i tokom recesije ove godine. U suprotnom će put povratka biti još teži.

Među kompanijama koje su smanjile svoje troškove je i PepsiCo.

Na poziv analitičara, njihov izvršni direktor Ramon Laguarta rekao je da kompanija pojednostavljuje svoje marketing aktivnosti.

Oglašavanje i dalje ostaje „kritično“ u našoj strategiji, ali PepsiCo je morao da prilagodi aktivnosti i prati promjene navika potrošača. Ponekad kriza pomaže [kompaniji] da bude selektivnija, to je ono što pokušavamo da uradimo, izjavio je Laguarta.

Pandemija je također stavila veći fokus na e-trgovinu.

Sve ovo pokazuje kako je Covid-19 pogurao trendove i primorao kompanije da se brže prilagođavaju. PepsiCo nije jedina kompanija koja vidi skok u e-trgovini i kao rezultat toga ubrzava svoje dugoročne planove. Pitanje je kako će ovaj intenzivni fokus na ROI utjecati na kreativnost, zaključuje se u izvještaju.

Izvor: Marketing Week

-