IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
27.03.2019.

Svijet

I dalje raste udio diskontera

Najnoviji izvještaj Kantar Worldpanela otkriva da Aldi i Lidl i dalje povećavaju svoj tržišni udio u Velikoj Britaniji...

Najbolji na tržištu prehrambenih proizvoda u Velikoj Britaniji u posmatranom periodu su bili Aldi, koji je zabilježio rast prodaje od 9,1%, čime je ostvario udio od 7,5%, i Lidl, koji je zabilježio rast od 7,3% i ostvario 5,3% tržišnog udjela.

Sveukupno gledano, prodaja na tržištu prehrambenih proizvoda u Velikoj Britaniji porasla je za samo 1,7% u istom periodu, pri čemu je inflacija u trgovinama povećana za 1,3%.

Popularnost diskontera potvrđena je anketom kompanije Shoppercentric. Utvrđeno je da se broj kupaca osnovnih životnih namirnica u Velikoj Britaniji koji kažu da trenutno posjećuju diskontere povećao za gotovo 10%, s 57% prošle godine na 66% ove godine.

Istraživanje je pokazalo i smanjenje online kupovine. Utvrđeno je da 27% kupaca u Velikoj Britaniji trenutno kupuje namirnice online, što je manje u odnosu na 30% prošle godine.

Izvor: plmainternational.com

-