IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
06.05.2019.

BiH

Diskonter Penny uvodi mreže za voće i povrće za višekratnu upotrebu

Njemački diskonter Penny isprobava dvije različite varijante višenamjenskih 'mreža' za proizvode od voća i povrća, kako bi smanjio količinu upotrijebljene ambalaže.

Njemački diskonter Penny isprobava dvije različite varijante višenamjenskih 'mreža' za proizvode od voća i povrća, kako bi smanjio količinu upotrijebljene ambalaže.

Test će trajati 20 tjedana i na kraju će varijanta koja bude najdraža kupcima biti uvedena u njihov asortiman.

Dodatni bodovi lojalnosti potaknut će kupce na kupnju mreža.

Na sjeveru i istoku zemlje, Penny će ponuditi poliesterske mreže za višekratnu upotrebu za 0,49 eura za dva paketa, dok na zapadu, jugozapadu i jugu kupci mogu kupiti vrećice od organskog pamuka za višekratnu upotrebu za 0,99 eura.
Strategija održivosti

"U pogledu održivosti, sada nudimo našim klijentima alternativu klasičnoj vrećici sa čvorom kad pakiramo voće i povrće, što je visokokvalitetno i lako se može koristiti više puta", objasnio je Stefan Magel, glavni direktor tvrtke Penny.

Inovacija je dio Pennyne strategije održivosti 'Avoid.Decrease.Improve', koja ima za cilj značajno smanjiti plastiku.

Prema Udruzi za istraživanje tržišta ambalaže, svake se godine koristi više od tri milijarde jednokratnih vrećica.

Da bi se taj broj smanjio, Penny je za 20% već smanjio korištenje vrećica u sektoru voća i povrća i uveo pladnjeve za pakiranje od trave i recikliranog materijala.

-