IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
24.01.2020.

Conad 2019. godine povećao prodaju PL kategorije za 8%

Italijanski trgovac na malo Conad, povećao je prodaju privatne robne marke prošle godine na četiri milijarde eura, što je 8% više u odnosu na 2018.

Kao jedan od najvećih lanaca u zemlji, Conad je ostvario čak 40% rasta PL na Apeninskom poluostrvu.

Proizvodi PL kategorije Conad-a čine zavidnih 30,3 procenata od ukupne prodaje namirnica, što je za 9,5% više od nacionalnog prosjeka prodaje u PL kategoriji, podaci su italijanskog Biroa za statistiku.

Italijanski trgovac prošle godine značajno je proširio asortiman proizvoda marke Conad, Verso Natura Conad i Sapori & Dintorni. Istovremeno proširili su liniju proizvoda za one kupce koji su osjetljivi na određene sastojke i uveli linije Conad Alimentum, Conad Piacersi, Conad Essentiae, Conad Baby i Parafarmacia Conad.

Oko 90 procenata voća i povrća, mliječnih proizvoda i pakovanog povrća privatne robne marke je italijanskog porijekla, a skoro svi proizvođači (više od 90%) proizvoda pod PL kategorijom čine italijanske kompanije.

Prošle godine Conad je uložio više od 4,6 miliona eura u kvalitet i sigurnost hrane, obavljeno je više od milion laboratorijskih testova i 2700 inspekcijskih posjeta njegovim proizvodnim pogonima.

Prema posljednjim podacima, Conad ima 13,3% tržišnog udjela u Italiji, a ako se posmatraju samo supermarketi, ovaj procenat iznosi 22,8% u Italiji.

-