IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
13.03.2019.

Svijet

Coca-Cola, Pepsi i Nescafé vodeći megabrendovi

Sa prodajom koja se kreće između 35 i 45 milijardi dolara, Coca-Cola je na prvoj poziciji na listi...

Sa prodajom koja se kreće između 35 i 45 milijardi dolara, Coca-Cola je na prvoj poziciji na listi...

Coca-Cola, Pepsi i Nescafé su se pojavili kao predvodnici liste 100 najuspešnijih FMCG brendova u svijetu, u smislu vrijednosti prodaje kod trgovaca, pokazuje najnovija studija agnecije Euromonitor.

Sa prodajom koja se kreće između 35 i 45 milijardi dolara, Coca-Cola je na prvoj poziciji na listi. Latinska Amerika je bila najveće tržište za Coca-Colu, u kojoj je ostvareno 40% ukupne prodaje u 2017.

Pepsi je na drugom mjestu, sa ukupnom prodajom koja se kreće između 10 i 15 milijardi dolara. Sjeverna Amerika je najznačajnije tržište koje je generisalo prodaju od četiri milajarde dolara.

Nescafé, sa prodajom između 10 i 15 milijardi dolara prodaje, dospio je na treće mjesto liste najuspešnijih svjetskih brendova. Prodaja u regionu Azija-Pacifik činila je jednu trećinu ukupne prodaje ovog brenda kafe u 2017.

U segmentu pakovane hrane, brend Lay’s je izbio na prvu poziciju sa ukupnom prodajom između 10 i 15 milijardi dolara. Sledi ga Kellogg’s sa iznosom prodaje između osam i devet milijardi dolara.

Kada je riječ o proizvodima za ljepotu i ličnu njegu, L’Oréal Paris i Nivea su rangirani kao dva vodeća brenda.

Studija Euromonitora analizirala je osam kategorija proizvoda pakovane hrane, bezalkoholnih pića, ljepote i lične njege, zdravlja, papirne galanterije i higijene, održavanje domaćinstava, toplih napitaka i hrane za kućne ljubimce.

Prodaja u maloprodajnim kanalima za sve kategorije, osim hrane za kućne ljubimce, bila je najveća u regionu Azija-Pacifik, i ovaj region je označen kao ključni pokretač prodaje mnogih FMCG megabrendova.

-