IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
23.01.2020.

Aldi i Lidl smanjili tržišni udio u Holandiji

Prema posljednjim izveštajima Nielsena, dva njemačka diskontera izgubili su dio tržišnog udjela u Holandiji, a najveći lanac prehrambenih proizvoda u zemlji, Albert Heijn, zadržao je prvo mjesto sa gotovo 35% udjela

Tržišni udio kompanije Lidl opao je sa 10,9% na 10,7% prošle godine, što je prvi pad poslije višegodišnjeg rasta.

Aldijev ukupni udio u prodaji u Holandiji smanjen je sa 6,1 na 5,9 posto, iako je jedan broj postojećih objekata renoviran prošle godine.

Rezultati istraživačke agencije Nielsen pokazuju da je najveći pomak napravio trgovački lanac Jumbo.

Prošle godine povećali su svoj tržišni udio sa 19,2% na 21%, uglavnom zbog dobre prodaje, ali i zbog činjenice da su preuzeli i markete Emte i Agrimarkt.

-