IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Region
03.03.2020.

Podravka u 2019. povećala prihode za 4,2%

Prihodi od prodaje porasli za 177,3 miliona kuna odnosno 4,2%, a ostvarena je neto dobit u iznosu od 221,6 miliona kuna što je za 7,7% više

Iz Podravke ističu da je ostvaren rezultat organskog rasta. U 2019. nastavljena je strategija smanjenja zaduženosti, što je rezultiralo sa smanjenjem kratkoročnih i dugoročnih kredita i zajmova za 190 miliona kuna. Prosječna ponderirana dnevna cijena dionice Podravke porasla je za 35,6% u odnosu na 2018. godinu.

Rezultati za proteklu godinu posljedica su fokusa na organski rast i naša prirodna tržišta, a to nam daje za pravo da konstatujemo kako su usvojene strateške smjernice s početka našeg mandata bile u potpunosti ispravne i opravdane. Uvjereni smo kako ćemo i u narednom razdoblju nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja te nas pored toga očekuje i snažniji investicioni ciklus usmjeren na modernizaciju naše kompanije, istakao je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke.

Segment prehrane ostvario je 3.454 miliona kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 118,8 miliona kuna u odnosu na prethodnu godinu. U okviru navedenog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 4,1%. Najveći relativni rast ostvarili su poslovni program riba od 15,2% i dječja hrana, poslastice i grickalice 7%, dok je najveći apsolutni rast ostvario poslovni program kulinarstvo i to u iznosu od 40,7 miliona kuna što predstavlja rast od 4,5%.

Značajan rast prihoda Podravka je ostvarila i u segmentu farmaceutike.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje po regijama, najveći relativni rast u iznosu od 14,5% zabilježen je u regiji Istočna Evropa i 6,8% u regiji Zapadna Evropa i prekookeanske zemlje. Adria regija, kao najznačajnije tržište Podravke, ostvarila je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje i to u iznosu od 118,1 miliona kuna što predstavlja rast od 4%.

-