IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Region
21.05.2019.

Regija

PLMA 2019, World of Private label

Na ovogodišnjem PLMA sajmu, kao i prethodne tri godine InStore magazin ima jedini predstavnika sa lica mesta.

Na ovogodišnjem PLMA sajmu, kao i prethodne tri godine InStore magazin ima jedini predstavnika sa lica mjesta.

Na najvećem svjetskom sajmu privatnih robnih marki PLMA Amsterdam od 21. do 21. maja, proizvođači i dobavljači robe široke potrošnje iz više od 70 zemalja izlažu svoje proizvode u RAI Amsterdam centru na neto površini od 41.500 metara kvadratnih. Posetioci iz 120 država imaju mogućnost da obiđu više od 2.700 kompanija izlagača, a ove godine su prvi put prisutni i izlagači iz Izraela, Dubajia, Egipta, Letonije, Kanade i Južne Afrike.

Izložbeni prostor pokriva više od 14 hala, podijeljenih u tri kompleksa. Kompleks Evropa je posvećen prehrambenim proizvodima, u kompleksu Holandija izloženi su neprehrambeni proizvodi, dok kompleks Park predstavlja kombinaciju jednih i drugih proizvoda.

Na sajmu se okupilo više od 15.000 profesionalaca iz 120 zemalja, među kojim su zastupnici trgovačkih lanaca svih formata od hipermarketa, supermarketa, srednjih i malih trgovina, diskontera, apoteka i robnih kuća, kao i uvoznici i izvoznici, proizvođači, konsultanti, agenti prodaje, stručnjaci za dizajn i pakovanje itd.

Na žalost ni ove godine nema nijedne kompanije iz BiH, a iz regiona dvadeset šest kompanija iz Srbije, dvadestjedna kompanija iz Hrvatske, sedam iz Slovenije i šest kompanija iz Makedonije.

Događaj traje tri dana. Prvi dan 20.5 je bio namijenjem prezentacijama- seminaru, dok su druga dva dana 21-22-5. namijenjena obilasku sajma i ugovaranju poslova.

Seminar je počeo najavom nagrada PLMA International Salute to Excellence za inovativne proizvode. Ove godine više od 500 proizvoda od 88 trgovaca iz 23 zemalja je ocjenjivano u kategoriji hrane i pića, kućne hemije, kozmetike i vina. Žiri su činili stručnjaci iz FMCG industrije, bivši trgovci, akademici i novinari. Pobjednički proizvodi se mogu videti na Trade Show štandu u okviru IDEA Supermarketa gde su izložene nagradjene linije privatnih robnih marki.

Poslije nagrada smo mogli čuti dve zanimljive prezentacije. "The Future of Traditional Retailers", koju je održao Ben Miller, Global Insight Director, IGD, a druga je bila "Beyond China, Alibaba’s new retail concept could change the way retailers sell to consumers", koju je predstavila Lidia Palubina, Senior Consultant Ecommerce and Omnichannel, Kantar Consulting. Više o temama samih prezentacija i utiscima naših izlagača predstavit čemo u narednom štampanom izdanju inStore magazina.

Organizator sajma je Private Label Manufacturers Association (PLMA), neprofitna organizacija osnovana 1979. godine sa ciljem da promoviše robne marke (PL). To je jedina organizacija takve vrste i predstavlja više od 4.400 kompanija iz 70 država sveta. Kompanije koje su članovi ove organizacije su u rasponu od multinacionalnih korporacija do malih porodičnih preduzeća. www.plmainternational.com

-