IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Region
03.10.2019.

Neda Đokić nova direktorica marketinga Heinekena

Nova direktorica marketinga kompanije Heineken Srbija na tu poziciju stupila je 30. septembra.

Na svojoj novoj funkciji, Neda će nastaviti uspješan razvoj kompanijskog portfolija, stvarajući nove mogućnosti u okviru kategorije piva i učvršćujući vodeću poziciju koju kompanija ima u Srbiji.

Marketinšku karijeru Neda je započela 2000. godine u kompaniji Unilever u Londonu, a nastavila u kompanijama L’Oréal i Estee Lauder. Od 2012. godine, radila je u Coca Cola Hellenic Serbia (CCH), kao menadžer za negazirana pića (NCB menadžer), te marketing menadžerica, a od 2018. godine, kao direktorica prodaje, uspješno je predvodila tim s kojim je kreirala i sprovodila strategiju prodaje kojom je omogućen dalji rast poslovanja i ljudi.

Zajedno sa talentovanim i uspješnim timom kompanije Heineken Srbija, Neda će svojim bogatim iskustvom, kroz inovativni pristup, kreativnost i strast za kvalitetom doprinijeti brojnim iznenađenjima i oduševljenju potrošača, kao i daljem širenju poruke o odgovornoj konzumaciji, u okviru kompanijske strategije o održivosti „Stvaramo bolji svijet“, naglašavaju iz kompanije.

-