IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Region
04.10.2019.

Lidl donirao sedam tona hrane Crvenom krstu

Kroz mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podijelio u 8 lokalnih zajednica - Beogradu, Vršcu, Kovinu, Paraćinu, Nišu, Gadžinom Hanu, Leskovcu i Bujanovcu, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca.

Ova donacija dio je strategije društveno odgovornog poslovanja Lidla Srbija pod parolom „Na putu prema sutra“ u kome je kompanija do sada već na različite načine doprinijela unaprijeđenju uslova života u opštinama u kojima je otvorila svoje prodavnice.

Godinu dana poslovanja obilježilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa smo željeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima, čineći ih, na taj način, dijelom naše zajednice. Ujedno smo ovom donacijom željeli da damo pozitivan primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost, izjavila je Martina Petrović, rukovoditeljica korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Imajući u vidu stanje ugroženih grupa u ovim sredinama, Crveni krst je donaciju najvećim dijelom usmjerio na ustanove koje unaprijeđuju kvalitet života osoba sa smetnjama u razvoju i korisnike programa narodnih kuhinja.

Zahvaljujemo Lidlu na ovoj veoma značajnoj donaciji. Donacija od 7 tona hrane kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana izuzetno doprinosi ostvarenju humanitarne misije Crvenog krsta Srbije - olakšati život najranjivijima među nama - porodicama koje često nemaju dovoljno ni za ishranu. Uvjereni smo u nastavak uspješne saradnje sa Lidlom Srbija, kao i da će ovaj primjer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije, istakao je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, tokom prijema donacije.

Lidl Srbija nastavlja saradnju sa Crvenim krstom Srbije, gdje će u narednim mesecima u svojim prodavnicama ljude dobre volje informisati na koji način mogu da se uključe i budu dio njihovih humanitarnih akcija.

O kampanji „Na putu prema sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom djelovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Na putu prema sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan utjecaj na cjelokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

-