IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Region
22.07.2020.

Gorenje na kineskom tržištu pod brendom Gu Luo Ni

Gorenje jača svoje prisustvo na kineskom tržištu, gdje je ovogodišnje obilježavanje 70. godišnjice kompanije također iskorišcteno kao prilika da se brend i njegove ključne prednosti predstave kineskim potrošačima. Gorenje će naime na kineskom tržištu predstaviti proizvode premium segmenta, dizajnirane pod imenom Gu Luo Ni.

Hisense Gorenje je ime brenda prilagodilo izgovoru i razumijevanju kineskih potrošača, kao što je to uobičajeno u Kini za strane brendove.

Sa željom da brend predstavimo kineskim potrošačima na njihovom jeziku, uveli smo njihovu fonetsku interpretaciju imena Gorenje, saopćila je kompanija.

Pozicioniranje marke Gorenje na kineskom tržištu bit će podržano brojnim aktivnostima kako bi se Gorenje kućni aparati približili što većem broju kineskih porodica. Jedna od tih aktivnosti bila je manifestacija proslave 70. godišnjice Gorenja, koja je nedavno održana u Pekingu.

Gorenje je u vlasništvu kineskog Hisensa od ljeta 2018. godine, a kompanija je nedavno objavila da osnivaju globalni istraživački i razvojni centar u Velenju za cijelu Hisense Group. Krajem juna započeli su i proizvodnju mašina za pranje suđa marke Hisense za američko tržište, što je prvi takav korak za slovenačku proizvodnju.

U aprilu ove godine iz Hisense-a su najavila otpuštanja jednog broja radnika, zbog posljedica korona virusa u cijelom evropskom dijelu grupea, a neka od planiranih otpuštanja su realizovana. Međutim, planovi o većim otpuštanjima u velenjskoj ogranku kompanije Gorenje posljednjih dana su izmijenjeni zbog većeg broja porudžbina u naredna tri mjeseca.

-