IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: BiH
28.11.2019.

Prirodna kozmetika Gloria x Dia Mara - moć saradnje sa influenserima

Dok se u promjenjivom svijetu marketinga svakodnevno analiziraju prednosti i mane influensera, neki brendovi jednostavno prate ritam tržišta i kreiraju svoju priču u stvarnom vremenu, uzimajući najbolje od trendova. U takvom ritmu, sredinom novembra, objavljena je i saradnja koju su ostvarile Gloria Galić Volarić, vlasnica brenda prirodne kozmetike Gloria i Marina Spasojević, poznatija kao clean beauty influencerica Dia Mara. Rezultat njihove saradnje na tržištu je predstavljen u obliku dva sasvim nova proizvoda za njegu kose – Maska za obnovu kose i Serum za jačanje kose, s potpisom Gloria x Dia Mara.

Iako smo svjedoci velikog broja saradnji brendova i influencera sa ciljem priližavanja ciljnim skupinama, na našem tržištu saradnja u vidu kreiranja zajedničkog proizvoda je još uvijek nepoznanica. Dvije mlade poduzetnice sebi nisu postavile za cilj da pronađu najbolji format za reklamu novog proizvoda, već su se odlučile kročiti na mnogo kompleksniju i neizvjesniju platformu. Svoju profesiju, iskustvo i znanje stavile su u službu stvaranja trajne vrijednosti za njihove dugogodišnje korisnice, ali i vjerne pratitelje na društvenim mrežama. O tome koliko je njihov primjer bio pravi korak u pravo vrijeme govori i činjenica da je, ubrzo nakon što su proizvodi postali ekskluzivno dostupni u svim dm trgovinama i na www.prirodna.com, stigao veliki broj pozitivnih reakcija.

U jedinstvenu recepturu ovih proizvoda uloženo je mnogo istraživanja, vremena, ljubavi i jedan sasvim poseban, rijedak i nemjerljivo vrijedan sastojak: dragulj među biljnim sirovinama – murumuru maslac. Upravo zbog njega, maska za obnovu kose i serum za jačanje su vrlo brzo postali favoriti velikog broja dama, ali i influencerica u regionu.

Formula za idealan marketing ne postoji, pa samim time ne možemo reći da su Gloria i Dia Mara otkrile neki čarobni trik. Međutim, posmatrajući uspjeh njihove saradnje, u njemu se daju naslutiti neke osnovne karakteristike koje možemo vidjeti kod svakog uspješnog poslovanja. Proizvod koji istinski rješava probleme u životima ljudi, dugogodišnji rad na realizaciji kreativne vizije, dosljednost uvjerenjima brenda, unapređenje kvalitete proizvoda, iskrenost i odanost u odnosu sa potrošačima, sigurno su dio jednadžbe.

-