IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: BiH
29.11.2019.

Konstantno ulaganje u prodaju treba da bude najvažniji zadatak svake kompanije

U sarajevskom hotelu Hills marketinška agencija UpTrend u saradnji sa partnerima Orior Media USA, Origin Europe, te Agencijom za zapošljavanje Zaposli.se, organizirala je cjelodnevni trening namijenjen osobama koje su uposlene u odjelima prodaje i/ili marketinga. Treningu je prisustvovalo 100 učesnika iz više od 30 kompanija koje posluju na tržištu BiH.

„Obzirom da nam je ovo treći trening po redu jako smo zadovoljni, kako odzivom ljudi, tako i cjelokupnom organizacijom. Kada uporedim prethodne dva sa ovim, sigurno mogu reći da smo odskočili barem četiri stepenice više, a što ne bih uspio bez odličnih predavača, ljudi koji su aktivno učestvovali u pripremi i realizaciji treninga, te svojih uposlenika kojima dugujem veliku zahvalnost“, rekao je Kemal Balihodžić, direktor agencije UpTrend, te jedan od predavača na ovogodišnjem treningu.

Zajednički zaključak ovogodišnjeg treninga je da smo svi u jednu ruku prodavači, te da je svako od nas u nekom trenutku prodavao nešto, ali da ovaj posao zaista ne može raditi svako. Posao prodavača u bilo kojoj sferi poslovanja mora se prije svega voljeti, razumjeti, ali ono što je najbitnije konstantno usavršavati svoja znanja i tehnike. Stoga je bitno da kompanije konstantno ulažu u svoje prodajno osoblje, ali i prodajno osoblje samo po sebi treba da insistira na edukacijama i treninzima, jer prodaja se uči cijeli radni vijek, upravo iz tog razloga onaj ko je radi treba pratiti trendove.

Pored Balihodžića, predavači na ovogodišnjem treningu bili su i Jasmin Kukuljac, komercijalni direktor u kompaniji Orbico, Zerina Čolaković, direktor razvoja i upravljanje brendova u kompaniji Vispak dd, Ervin Habibović, direktor Orior Media USA i Harun Bavčić, voditelj digitalnog odjela u agenciji Uptrend.

U sklopu treninga “Non-stop prodaja”, idejni tvorac kompletnog koncepta i direktor UpTrend Marketing Solutions, Kemal Balihodžić predstavio je svoju novu knjigu pod nazivom “50 nijansi prodaje – Umijeće dominacije”, a nakon promocije kljiga će uskoro biti ulistana i u pojedine bh. knjižare.

Medijski partneri ovog događaja bile su Poslovne novine, akta.ba, profitiraj.ba i ekapija.com.

-