IN STORE  in your country  
BiH
Trendovi
15.05.2020.

Trendovi

I&F Grupa: Aplikacije najbolje rješenje za povezivanje s publikom

Vjerovatno nije iznenađujuća činjenica da ljudi širom svijeta više koriste aplikacije zbog totalnog karantina usljed pandemije Covid-19

U drugom dijelu teksta „(Skoro) sve što ste željeli da znate o tehnologiji tokom i poslije korone, ali ste se bojali da pitate“ kompanije I&F Grupa donosimo njihova razmišljanja o aplikacijama. Prvi dio ove opsežne analize možete da pročitate OVDE.

Prema posljednjem izvještaju App Annie, vrijeme provedeno u toku jednog dana na aplikacijama na Android uređajima poraslo je za 20% u prvom kvartalu 2020. godine, dok je trošenje novca unutar aplikacija na iOS i Android uređajima također skočilo za 15%, odnosno 5%, čime je postavljen novi rekord u trošenju novca unutar aplikacija za jedan kvartal od 23,4 milijarde dolara širom svijeta.

Prema riječima App Annie: U poređenju sa posljednjim kvartalom 2019. godine, vrijeme provedeno na aplikacijama u Italiji tokom marta poraslo je za 30%, dok je u Francuskoj, Njemačkoj i SAD skočilo za 15%, 10%, odnosno 10%. S obzirom da vlade širom svijeta uvode sve strožije mjere, očekujemo da će vrijeme provedeno na aplikacijama i dalje rasti na globalnom nivou.

Sve društvene aplikacije prijavile su rast upotrebe i engagement-a, i opet, to nije iznenađujuće uzimajući u obzir da smo svi zaključani u svojim domovima i da tražimo načine da ostanemo u kontaktu sa spoljašnjim svijetom. Interesantno je da je poraslo i trošenje novca putem aplikacija kao rezultat različitih mjera karantina širom svijeta.

Ako želite da se povežete sa publikom, podaci sugerišu da su društvene aplikacije pravo mjesto za to i da postoji dosta prilika za one koji mogu da sprovode kampanje. Kada govorimo o performansama aplikacija, TikTok i dalje drži prvo mjesto po broju preuzimanja.

Likee također i dalje drži svoju poziciju u prvih 10 – što je interesantno uzimajući u obzir da se aplikacija fokusira na veći prodor na zapadno tržište u 2020.

Također, treba da se napomene da je TikTok ušao u trku za trošenje novca u aplikaciji. Naravno, veliki dio prihoda dolazi iz Kine, gdje Douyin, lokalna verzija aplikacije, generiše značajan prihod od integracije eCommerce-a, koja trenutno nije dio aplikacije van kineskog tržišta. U februaru, trošenje putem Douyin činilo je 91% ukupnog prihoda TikTok-a, što ukazuje na značaj kineskih korisnika u toj statistici.

App Annie dodatno napominje da su aplikacije za video chat Zoom i Houseparty također dobile značajnu pažnju usred Covid.19 karantina. Podaci pokazuju da je danas Zoom najbolje rangirana aplikacija na iOS-u na svih 141 tržišta, dok je preuzimanje aplikacije Houseparty poraslo 735 puta u poslednjoj sedmici marta.

Usredsređenost na alate za video povezivanje već je dovela do lansiranja raznih nadograđenih video funkcija Facebooka i Instagrama, a biće zanimljivo vidjeti da li će ti alati moći da iskoriste tu povećanu pažnju i postanu značajniji u samim aplikacijama i društvenom prostoru nakon završetka COVID-19 restrikcija.

I opet, brojke pokazuju značajnu priliku za povezivanjem sa publikom, sada kada ima manje oglašivača na tržištu i kada ljudi više vremena provode na aplikacijama. To može da pruži i dobru priliku za bustovanje vidljivosti brenda i privlačenje ljudi koji na internetu traže informacije i proizvode. Ali naravno da nisu sve kompanije u poziciji da to mogu da urade, i morate i da održavate svijest o širim globalnim problemima u svojim naporima da stignete do potrošača. Ali, može biti vrijedno razmatranja – a može i da pomogne pri ublažavanju finansijskih posljedica pandemije korona virusa.

Izvor: InStore
Ilustracije: I&F Grupa

-